IP-телефонія – це технологія передачі голосових даних у реальному часі через інтернет-протокол. Іншими словами, це голосові дзвінки з високою якістю звуку через інтернет.

При чому абоненти можуть користуватися послугами різних провайдерів на будь-яких пристроях: комп'ютерах, смартфонах, планшетах та звичайних телефонах.

Крім цього IP-телефонія відкриває нові можливості, значно ширші ніж у стаціонарному телефонному зв'язку. Зокрема, можна користуватися одним і тим самим номером на декількох пристроях, подорожувати з ним, здійснювати відео-дзвінки.

Головне, щоб був доступ до інтернету. Більш того, ця технологія не потребує окремих телефонних ліній у офісах та дозволяє працювати по бездротовому підключенню, наприклад, Wі-Fі.

Для користування послугою IP-телефонії необхідно встановити спеціальне програмне забезпечення.

Крім власне здійснення дзвінків, з його допомогою можна об’єднати цілі підприємства, офіси, працівників з різних міст в єдину внутрішню телеком-мережу. Також програми для IP-телефонії легко підключити до CRM-систем і потужних контакт центрів.

Читайте також: Україна за крок до впровадження платіжної системи PayPal

У світі вже існує чимало сервісів для здійснення дзвінків через інтернет – Skype, GoogleVoice. На українському ринку є і свої рішення, які адаптовані до місцевої телефонної мережі, а також дозволяють користуватися інтернет-телефоном як звичайним. При цьому не витрачаючи значних коштів на зв'язок.

Зокрема, у національного телекомунікаційного провайдера "Укртелеком" є комплексна пропозиція для нових користувачів – це "інтернет-телефонія та півроку безкоштовного Інтернету".

Для клієнтів середнього та малого бізнесу ми пропонуємо пакетне підключення двох ключових послуг – інтернет та інтернет-телефон. При підлюченні двох послуг клієнт отримує знижку 50% на користування інтернетом на рік,
— розповів директор з розвитку корпоративного сегменту ПАТ "Укртелеком" Микола Давиденко.

Дослідження, яке провели на замовлення "Укртелекому" серед бізнес-користувачів стаціонарного зв’язку, продемонструвало наступне: 53% компаній вже використовують різні форми IP-телефонії; також для 25% абонентів є актуальним використання ІР-телефонії на мобільних пристроях, а понад половина абонентів користується інтернет-телефонією на комп’ютері.

Однією з найважливіших переваг свого сервісу в "Укртелекомі" вважають збереження номеру при переїзді бізнесу. Така можливість забезпечує мобільність як великих, так і малих компаній.

Останнім часом багато компаній змінюють місце розташування своїх офісів. А збереження номеру дозволить не втратити дзвінки своїх клієнтів,
— зазначив Давиденко.

Укртелеком має кілька тарифних планів IP-телефонії з різним наповненням, тож кожен клієнт може обрати саме ту пропозицію, яка задовольнить саме його потреби і оптимізує витрати на зв’язок. Щомісячна абонплата складає від 10 до 70 гривень без ПДВ.