Україна дивуватиме світ Спритком і Гарнюнею

25 березня 2011, 09:21
Читать новость на русском

Джерело:

ТСН

Компанія, якій доручено розробити концепцію іміджу України за кордоном, повідомила, що символами нашої держави стануть хлопчик і дівчинка у національних українських костюмах з іменами Спритко і Гарнюня.

Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Покращення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів із державного бюджету. У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим ми дивуватимемо світ.

У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися у світі, це - погана екологія, корупція та дешевий секс-туризм. Але про них мовчатимуть. Головна мета, зазначають піарники, не задовільнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.

Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він — активний та сміливий, вона — красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме — із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.

Проте, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом "Україна" летить чоловік. Один — у діловому костюмі, інший — з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.