Українське кіно вже втретє презентується на кіноринку Європи
Вже третій рік поспіль міжнародний бренд “Неміров” та українська кінофундація популяризують Україну на Канському кінофорумі. Під час фестивалю тут успішно працює український павільйон, де представляють кращі вітчизняні фільми.
Андрій Халпахчі (директор “Української кінофундації”): “Приходили до нас сьогодні колеги з Марокко, з Тунісу, Грузії - і всі дивуються, ми є особливим винятком, єдині в Каннах, які організували цей павільйон не за рахунок державної підтримки, а за рахунок приватних партнерів, приватних спонсорів”.
Олександра Миколишин (організатор українського павільйону): “Дуже цікаві стрічки користуються популярністю, багато людей заходять, питаються за квитки, і ми видаємо квитки для того, щоб вони могли переглянути, і, можливо, розглянути можливість придбання на ринку цих фільмів”.
Український павільйон оформлений з національним колоритом. Гостинність - також традиційна. Двері відкриті для всіх охочих з ранку до вечора. Тут Україна відкриває себе Європі та світу з іншої, поки невідомої сторони.
Брюс Мітчел (гість кіноринку (Канада)): “Мені тут дуже подобається, особливо коли можна от так сидіти майже на пляжі. Це дуже класно! Тут дуже привітні люди І, звісно, я дуже хочу подивитись українські фільми, адже я ще не встиг їх побачити. Мені цікаво знайомитись із виробниками фільмів, з можливістю подальшої співпраці”.
Цього року на Канському кіноринку представлено 3 українські стрічки: “Чоловік моєї вдови”, “Галичина” та “Дніпро”. 63-й Канський кінофестиваль триватиме до 23 травня.