Українські медіа виробляють більше власного контенту
Нове дихання українського телебачення.
Зменшення російського контенту та впровадження мовних квот стимулювало розвиток медіа бізнесу. Про це говорили учасники конференції "Телебачення як бізнес". За словами організатора заходу і керівника "Індустіального телевізійного кометіту", інвестиції в виробництво власних фільмів та серіалів уже починають давати прибутки.
"Незламна" на Amazon, тобто на таких світових сервісах відео на замовлення входить у ТОП-100. Останній тренд попередніх двох років – розширення ринків збуту контенту на країни Західної Європи та США", – зазначив директор "Індустріального телевізійного комітету" Ігор Коваль.
За останній рік прибутки каналів від реклами зросли на третину, хоча отримати шмат від пирога вдається не всім. В Україні майже 30 загальнонаціональних каналів, тоді як у країнах ЄС – до 5. Тож, на думку експертів, телебачення буде у виграші, якщо об'єднає ресурси.
"Якщо телевізійні групи, телевізійні канали правильно будуть використовувати Інтернет, не розглядати його як лише загрозу, а й нові можливості, то вони зможуть заробити додаткові гроші, транслюючи свій контент в Інтернеті. Відповідно, це ще одне джерело доходів і прибутків для телевізійного бізнесу", – пояснив гендиректор Publicis Groupe Ukraine Олег Попенко.
Нині у країнах Заходу телебачення й Інтернет вже зрівнялися в рекламних бюджетах, цифрові медіа навіть вийшли вперед. В Україні впродовж останніх чотирьох років зберігається протилежна тенденція.