Українці вподобали брендовий одяг
За словами працівників державної митної служби, протягом останніх кількох місяців, кількість дорогого одягу, що ввозиться до України зросла більш ніж удвічі.
Кажуть імпортери тепер не соромляться вказувати у деклараціях такі бренди як Версаче, Крістіан Діор, Фенді чи Валентино.
Ігор Калєтнік (голова Державної митної служби): “Частка шкіряного взуття збільшилась на 30 %. Більше дорогого одягу у два рази. Відбулась так звана поява нових товарів, які раніше були взагалі відсутні в базі даних митної служби. Зокрема шкіряного взуття відомих торгових марок, італійського брендового одягу, плазмових телевізорів, ноут-буків”.
Митники тішаться, адже пристрасть українців до вишуканого одягу збільшує доходи держави. Незважаючи, на загальне зменшення обсягів імпорту, сума податків, сплачених з однієї тонни товару зросла на третину, - кажуть у митниці.