Українці все частіше купують в інтернеті
Все більше українців стають активними інтернет-покупцями. За даними дослідження проведеного торговельним інтернет-майданчиком Prom.ua, 62% опитаних жителів міст України вже мають досвід придбання товарів у всесвітній мережі. При цьому, 87% планують здійснити повторні покупки і 30% з них збираються це зробити найближчим часом.
Обираючи, інтернет-магазин, українці насамперед, звертають увагу на фактор безпеки. На другому місці - асортимент і можливість вибору товару. Не менш важливим для покупців є вартість товару.
Протягом 2013 року ринок зростав за різними оцінками від 60 до 80%. Цьогоріч зростання трохи сповільнилося, впали споживчі настрої, змінилася ситуація в країні. У цьому році зростання швидше за все буде близько 30%, - розповів Денис Горовий, директор з розвитку Prom.ua.
Найактивніше українці купують в Інтернеті техніку, одяг аксесуари і подарунки. 31% опитаних замовляли у мережі косметику, 26% товари для дітей, кажуть аналітики Prom.ua.
Якщо говорити про те, як змінилася поведінка споживачів в інтернеті, то вони почали не так активно купувати. Але це не виражається в кількості покупок - це виражається в середньому чеку. Середній чек у нас зменшився з 300 до 200-250 грн., - відзначив Іван Портний, керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua.
За даними Prom.ua, більше половини покупців, як і раніше оплачують товари при доставці. Майже третина українців, з числа тих, хто здійснював онлайн-покупки, продовжують насторожено відноситись до онлайн-продавців. Але ситуація почала змінюватись, адже електронна торгівля в Україні вже стала майже звичною справою. Крім того, багато українців відкривають власні інтернет-крамниці.