Про це повідомив голова ГО "Залізниця без корупції" Володимир Даценко на прес-конференції в Укрінформі.

Читайте також: Киевский ЖД вокзал – это морг, в котором лежат наши надежды на инфраструктурные изменения

Укрзалізниця поки що не подбала, аби обладнання вироблялося в Україні. Досить слабо ведеться робота в напрямку імпортозаміщення російських товарів. Загалом за 2017 рік залізничне обладнання було закуплено на 2,2 мільярда гривень з Росії,
наголосив голова проекту.

Він зазначив, що за оцінками роботи Укрзалізниці за період з 2017 року по липень цього року стало відомо, що для залізничних товарів тендерною документацією передбачаються привілейовані права для постачальників продукції російського походження.

"ПАТ "Українська залізниця" виключно для товарів російського виробництва надає можливість не проходити вказаний інспекційний контроль підрозділом ПАТ "Українська залізниця", натомість надати підтвердження про проходження інспекційного контролю будь-яким уповноваженим органом Росії", – йдеться у дослідженні "Залізниці без корупції".

Читайте також: В Україні можуть ввести кримінальну відповідальність за закупівлі в Росії: пропозиція Турчинова

Даценко додав, що корупція залишається головною проблемою для реформування Укрзалізниці та її оновлення.