Йдеться про вантажні, пасажирські, контейнерні перевезення та інфраструктуру. Про це Володимир Жмак розповів в інтерв’ю "Ліга. Бізнес".

До теми Головою "Укрзалізниці" призначили Володимира Жмака: що про нього відомо

Я хочу виділити в Укрзалізниці чотири вертикально інтегровані бізнес-одиниці, з окремими балансами, які спроможні порахувати свої доходи та збитки: це вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура і моя новація – окремо вивести контейнерні перевезення,
– наголосив він.

За його словами, контейнерні перевезення наразі перебувають у складі вантажних перевезень, Втім, це є окремим видом бізнесу.

Після цього, як розповів Жмак, ці бізнес-одиниці мають перетворитися на окремі компанії у складі холдингу Укрзалізниці.

"Для цього вони повинні мати все для провадження своєї діяльності. У керівника вантажних перевезень мають бути і локомотиви, і вагони. А не як зараз: він іде за локомотивами направо, а за вагонами – наліво", – додав новий глава компанії.

Окрім цього, Жмак вважає, що слід змінити корпоративну структуру компанії.

Як він збирається її міняти:

  • Жмак зазначив, що формування правління в Укрзалізниці наразі досить складне. Правління формується за поданням наглядової ради до Кабміну, і саме уряд призначає членів правління.

Наскільки я знаю, рішення правління оформлюється двома підписами: голови правління і члена правління, який відповідає за той напрям, за яким приймається рішення. Члени правління контактують безпосередньо з наглядовою радою за тими напрямами, за які вони відповідають,
– пояснив він.

  • Жмак зауважив, що для здійснення тих завдань, які він ставить перед собою, йому потрібна ієрархічно правильно побудована система. Так, він матиме можливість ухвалювати рішення і відповідати за діяльність усього правління, а не лише тих підрозділів, які перебувають "під ним".
  • За його словами, про це він проситиме наглядову раду на стадії підписання контракту та наділення його повноваженнями.