У нього - 24 передачі плюс задній хід, із цим "приданим" він підкорить будь-яку місцевість. Авто долає усі поверхні, легко їздить навіть залізничною колією. Його використовують для справді складних завдань.

“У нас є в основному 6 чи 7 груп призначення для таких автомобілів. Прибирання, аварійне обслуговування потягів, локомобілі, локомобілі-крани, техніка для прокладання доріг. Крім усього цього, є ще й транспортні засоби з особливим призначенням - як-от прибирання залізничних колій чи ж очистка дна річок”, - розповідає експерт Unimog Вальтер Вагнер.

Розмір вісі акурат відповідає ширині залізничної колії. Відтак спецмашина запросто заміняє 60-тонний локомотив. Такому локомобілю під силу тягти 12 сотень тонн вантажу - при цьому, як вперед, так і назад. Кермо у такому випадку - ні до чого.

“Вести машину по залізничній колії - зовсім не те, що по дорозі. Вам не потрібно керувати, тому навіть не знаєш куди подіти свої руки. Жодних поворотів. Зовсім інше також і відчуття швидкості. Коли Ви їдете по колії всього 10 кілометрів на годину, здається, що це дуже швидко, оскільки Ви сидите на висоті”, - каже водій локомобіля Томас Поспіч.

Машину дбайливо підлаштовують під потреби дорожніх служб у спеціальній майстерні. Кожне авто спецпризначення - єдине у своєму роді. Перетворення зі звичайної машини до справжнісінького всюдихода триває до півтора року. Завдяки чудовій прохідності та маневреності такі автомобілі у попиті у всьому світі. Ця спеціальна модель призначена для того, щоб зводити верхнє сполучення для потягів та трамваїв. Переваги - очевидні.

“Якщо порівняти його із залізничним транспортом такої ж потужності, то локомобіль вчетверо дорожчий. Певна річ, перевага Unimog в тому, що він дуже маневрений. Він добре їде як колією, так і бездоріжжям. Я можу легко переоблаштувати своє авто. На трасі воно розвиває швидкість до 80 кілометрів на годину, як і інші вантажівки”, - каже експерт Unimog Вернер Гассен.

Машина має спеціальну раму, це дозволяє їй перевозити важкі вантажі. Німецький конструктор Альберт Фрідріх розробив перші моделі ще у повоєнні часи. Спершу ці універсали планували використовувати у сільському господарстві. Конструктор свідомо створив дві окремі колісні бази, щоб забезпечити практичність у експлуатації.

Завдяки повному приводу, циліндричній пружині та рухомим осям, цей “танк” на колесах долає найважчі відрізки. Ця машина пройде там, де інші грузнуть. Вона без проблем бере круті підйоми та “видирається” на високі пагорби. Високий кліренс та гнучка рама - забезпечують їй цю надпрохідність. Там, де інші машини тонуть, вона проїжджає. Повінь для неї - не перешкода. Таке авто практично незамінне у складних експедиціях чи ж зонах лиха. Цей всюдихід вже давно зажив собі у світі слави транспортного засобу на всі випадки життя.