В магазинах відстежують погляд покупців

13 липня 2012, 16:31
Читать новость на русском

Джерело:

Вести

Маркетологи провідних брендів починають використовувати технології, які дозволяють відстежити напрямок погляду відвідувачів супермаркетів.

Вивчення реакції покупців допоможе дізнатися, як краще продати товар. Наприклад, чи слід змінити його розташування на полиці, форму або колір упаковки.

Тепер найбільші бренди, такі як Procter & Gamble, Unilever і Kimberly-Clark, у своїх дослідженнях все частіше використовують високі технології, які стають дешевшими і доступнішими.

Маркетологи Kimberly-Clark для цього використовують комп'ютерні дисплеї з камерами, які відстежують рухи очей людини.

До слова, українці шукають товари все частіше з домогою мобільних пристроїв.