В одному з готелів Aloft обслуговувати гостей допомагає робот Botlr
Американська мережа високотехнологічних готелів Aloft вирішила підвищити якість обслуговування доволі незвичним способом. Відтепер свіжі рушники та сніданок в номери розноситимуть спеціальні роботи.
Автоматичний дворецький під назвою Botlr важить 45 кілограмів та має зріст один метр. Для спілкування з гостями та персоналом передбачений 7-дюймовий планшет, а модулі 4G та Wi-Fi дозволяють машині самостійно викликати ліфти, відправляти запити на рецепцію та отримувати завдання.
Працівники готелю після замовлення від гостя складають усе необхідне у корзинку робота, вводять інформацію про поверх та номер.
Наразі, механічний дворецький працює в одному готелі. Якщо пілотна програма буде успішною, то згодом у кожному із понад 100 закладів Aloft з'явиться 2-3 таких роботи.
Дивіться більше в програмі "Інновації": Створено безвіконний літак, в готелях працюватимуть роботи