Про це заявив директор з продажів та мережевого планування Емре Пекесен у коментарі Forbes. За його словами, компанія провела переговори з міністерством інфраструктури про можливість створення спільного підприємства, більша частина з якого належала українським інвесторам, і компанія літала б з українською ліцензією.

Читайте також: "Антонов" представив свої два нові літаки на престижному міжнародному авіашоу

"Україна, насправді, є нестабільним ринком. Лише один перевізник дуже активний. Це величезна країна, населення величезне, і це в самому центрі регіону, де відбувається зростання ВВП. Так що це цікава країна. Ми просто спостерігаємо зараз. Це не означає, що ми обов'язково відкриваємо нову базу", – заявив Емре Пекесен.

При цьому він зазначив, що Україна перебуває "шорт-листі" на розширення, який передали керівництву.

Серед застережень, які можуть перешкодити виходу нової авіакомпанії на ринок, є негативний досвід Ryanair, коли лоукост відмовився запускати рейси з України після їх офіційного оголошення. Ще одна причина – не надто вдалий досвід у самого Pegasus після запуску спільного з Киргизстаном Air Manas.

До слова, словенська авіакомпанія Adria Airways після п’ятирічної перерви повернулася в Україну.