В Україні визначать компанії, яким українці довіряють найбільше
Reputation Capital, при визначенні компаній з найкращою репутацією, застосовував унікальну методику, яку використовують для глобального вивчення рівня довіри споживачів до найбільших компаній світу.
На першому етапі претендентів обирали за двома критеріями.
"Використовувалися публічні дані Держкомстату України, саме на підставі цих даних відбиралися найбільші компанії. Другий критерій - це впізнаваність цих компаній серед споживачів", - каже керуючий партнер Reputation Capital Андрій Кершис.
Саме репутація є найбільшим нематеріальним активом компаній. Вона суттєво впливає на їх фінансову успішність. Тому ефективне управління репутацією - стратегічне завдання менеджменту, зазначають експерти.
"Чим вища репутація у компанії, тим більше споживачів цю компанії рекомендують своїм друзям, тим більше вони говорять позитивно про цю компанію. Якщо компанія покращує свою репутацію на 5 балів, то кількість споживачів, які готові рекомендувати цю компанію збільшується пропорційно на 6,5%", - каже директор з маркетингу Reputation Capital Олексій Чуєв.
Наразі українські компанії можуть взяти участь у глобальному дослідженні репутації на ринках тих країн, де мають доволі високий рівень впізнаваності. А двадцятку компаній, яким довіряють найбільше саме українці, оголосять 7 грудня в рамках "Днів репутації", що пройдуть в столиці.