На першому етапі претендентів обирали за двома критеріями.
"Використовувалися публічні дані Держкомстату України, саме на підставі цих даних відбиралися найбільші компанії. Другий критерій - це впізнаваність цих компаній серед споживачів", - каже керуючий партнер Reputation Capital Андрій Кершис.
Саме репутація є найбільшим нематеріальним активом компаній. Вона суттєво впливає на їх фінансову успішність. Тому ефективне управління репутацією - стратегічне завдання менеджменту, зазначають експерти.
"Чим вища репутація у компанії, тим більше споживачів цю компанії рекомендують своїм друзям, тим більше вони говорять позитивно про цю компанію. Якщо компанія покращує свою репутацію на 5 балів, то кількість споживачів, які готові рекомендувати цю компанію збільшується пропорційно на 6,5%", - каже директор з маркетингу Reputation Capital Олексій Чуєв.
Наразі українські компанії можуть взяти участь у глобальному дослідженні репутації на ринках тих країн, де мають доволі високий рівень впізнаваності. А двадцятку компаній, яким довіряють найбільше саме українці, оголосять 7 грудня в рамках "Днів репутації", що пройдуть в столиці.