Про це 24 каналу розповів речник Одеської ОВА Сергій Братчук. Судно RAZONI доставило 26 тисяч тонн кукурудзи у порт Лівана.
Зверніть увагу Україна отримала несподіваного конкурента за ринок зерна: рятує його географічне розташування
Однак покупець пояснив відмову від вантажу затримкою термінів доставки на більш ніж 5 місяців.
"Йдеться про приватного підприємця. Я навіть чув, що він послався на те, що кукурудза вже не тієї якості, адже довго стояла у порту на судні", – зазначив речник Одеської ОВА.
Чому покупець відмовився від зерна
За словами Братчука, насправді можна висувати багато версій, чому покупець відмовився від українського зерна. Речник Одеської ОВА наголосив, що у цій ситуації є 2 важливі аспекти.
По-перше, вантаж пройшов ретельний фітоконтроль. Судно не могло йти з кукурудзою, яка вже не придатна до вживання.
По-друге, існують відповідні бізнесові схеми. Як зазначив Братчук, експерти припускають, що покупець може намагатися отримати певні страхові виплати.
"Покупець обов'язково знайдеться"
Речник Одеської ОВА додав, що випадок відмови від українського зерна – це виняток.
Покупець на цю кукурудзу обов'язково знайдеться. Адже у світі є попит на українські зернові,
– наголосив Братчук.
Сергій Братчук розповів про втрати росіян у небі над Одещиною: дивіться відео
Експорт українського зерна: головне
- 22 липня в турецькому Стамбулі Україна підписала Ініціативу щодо створення гуманітарного коридору для безпечного транспортування зерна та харчових продуктів з українських портів. Тоді домовились відкрити гуманітарні коридори з Одеси, Чорноморська та Южного. Свої підписи під документом поставили міністр інфраструктури України, міністр оборони Туреччини та генсек ООН.
- 7 серпня вперше від початку повномасштабного вторгнення російських окупантів у порт Чорноморська прибуло судно під завантаження. Вже відомо, що це балкер FULMAR S.
- Як повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, наша держава планує зробити все можливе для того, щоб щомісяця можна було обробляти понад 100 суден. Він також додав, що прагне, щоб українські порти працювали як на відправку, так і на прийом суден.