Виробник електрокарів Tesla Motors відкрив шоу-рум в Токіо
На переконання керівництва компанії, це стане першим кроком на шляху освоєння азійського ринку.
Tesla хоче завоювати прихильність багатих клієнтів перед тим як урізноманітнить свій модельний ряд дешевшими автомобілями.
”Зелений рух - екологічний рух, який стартував 20 років тому, насправді є в душі Японії. Можна поважати природу, не витрачати надаремно енергію і в той же час не відмовлятися від звичного стилю життя. Це співзвучно з філософією компанії Tesla і тому Японії є нашим початковим пунктом в Азії”, - каже директор Tesla в азійсько-тихоокеанському регіоні Кевін Ю.
Про тісну співпрацю американців і японців у галузі екологічних технологій свідчить і контракт, який нещодавно уклала Tesla з корпорацією Toyota. Остання заплатить американській компанії 60 млн. дол. за розробку двигунів, акумуляторів та різноманітних компонентів для електричної версії автомобіля Toyota RAV4.