Volvo S40 - безпечний, практичний і... дорогий

21 червня 2011, 12:51
Читать новость на русском

Щоб там не казали, але модель S40 останнього покоління виявилась надзвичайно успішною для Volvo. Нарешті автомобілі шведської марки почали купувати не лише сім'ї та клерки передпенсійного віку, а й молодь.

Рестайлінгова модель має закріпити цей успіх. Ззовні нововведень небагато - лише бампери та світлотехніка. Але седан помітно посвіжішав і отримав дещо спортивний імідж.

Для тих, хто цінує Volvo не за стиль, а за практичність, теж є новини. Працюючи над інтер'єром, дизайнери озброїлися лінійками та ножицями і розпочали жорстку боротьбу за кожен кубічний сантиметр. Адже дорестайлінговому S40 часто перепадало за тісняву.

Шведи запевняють - місця в оновленому седані таки більше. Щоправда, у дверних кишенях та бардачку. На комфорті пасажирів потуги дизайнерів, нажаль, не позначилися.

Ззаду, зрозуміло, сидіти якось можна. Але знову ж таки - тісно. І не лише здоровим вікінгам, а й пересічним людям. Зате дітям буде доволі просторо. Що й наводить на думку - покупцями S40 шведи бачать молоді сім'ї з маленькими дітьми. Місця у салоні їм вистачить, та й багажник у седана немалий.

У гамі двигунів - ніяких інновацій. Шведи лише викинули зайві, на їхню думку, агрегати. Тепер S40 обладнують або дволітровим бензиновим двигуном потужністю 145 к.с., або 150-сильним турбодизелем D3 того ж об'єму.

А от нові системи безпеки представлені в повному обсязі. Окрім 5-зіркового рейтингу EuroNCAP і купи ейрбегів, седан отримав кілька цікавинок. До прикладу, при екстреному гальмуванні стоп-сигнали починають істерично блимати, а в разі ДТП вмикається "аварійка". Загальну оптимістичну картину псує ціна. За маленький седан гольф-класу просять від 24 000 євро.