Вплив Росії на вибори в США: у Facebook оприлюднили захопливі дані
Російську політичну рекламу під час президентських перегонів в США побачили 126 мільйонів користувачів соціальної мережі Facebook.
Про це повідомляє ВВС.
За словами головного юрисконсульта Facebook Коліна Стретча, в компанії з'ясували, що з червня 2015 року по серпень 2017-го з акаунтів, пов'язаних з російською "фабрикою тролів", було опубліковано 80 тисяч постів.
У більшості цих постів порушували соціальні та політичні питання, що викликають розбіжності в США.
Читайте також: Журналісти дізнались, скільки "тролів" РФ було залучено для впливу на вибори в США
У Facebook підрахували, що ці пости побачили близько 29 мільйонів людей. А в результаті активностей з повідомленнями аудиторія російської політичної реклами збільшилася до 126 мільйонів осіб, що сягає близько 40% населення США.