Все більше українців надають перевагу Інтернету при пошуку нерухомості
За словами учасників конференції, організованої сайтом DOM.ria.ua, поточного року ресурси, присвячені нерухомості, стрімко набувають популярності.
Проте, ріелтори за такою тенденцією не встигають. Вони за звичкою віддають перевагу паперовим виданням при пошуку і розміщенні об'єктів.
"За моїми спостереженнями по середніх і дрібних агентствам нерухомості близько 20% реально можуть ефективно використовувати Інтернет в своїй роботі. Розрізненість ріелторного ринку і розрізненість інформаційних потоків в ріелторському ринку сприяють тому, що ріелтори не користуються інформацією в Інтернеті. Це біда більша за ріелторів, нід біда наших споживачів, покупців, продавців", - каже генеральний директор Київського центру нерухомості Наталія Наумець.
За даними експертів, у сусідній Польщі 72% ріелторів вже не користуються спеціалізованими друкованими ЗМІ, адже вважають їхні послуги неефективними. Підстібнути українських колег до використання ефективнішого інформаційного каналу міг би економічних фактор. Адже, розміщення оголошення в Інтернеті, як правило, безкоштовне на відміну від друкованих ЗМІ, частина з яких платні.