Всі моделі Opel за шість років матимуть електропривід
Плани компанії Opel, яка нещодавно була придбана французьким концерном PSA Peugeot-Citroen – стати екологічним лідером серед європейських автовиробників.
Генеральний директор компанії Opel Automobile GmbH Майкл Лохсхеллер оголосив 9 листопада 2017 року стратегічний план компанії під назвою РАСЕ!, який має на меті відновити фінансові показники та вийти в прибуток.
Серед головних завдань компанії, яка тепер буде використовувати французькі технології при конструюванні автомобілів – стали лідером в Європі як екологічний автовиробник.
Читайте також: У жовтні в Україні виробили майже тисячу автівок
Зокрема, Лохсхеллер заявив, що до 2024 року всі європейські легкові авто марки будуть мати електропривід. При цьому зазначається, що традиційні дизельні та бензинові версії цих моделей теж залишаться. А електропривід не обов’язково буде повним – тобто в авто може буде ДВЗ та електромотор.
За словами директора компанії Opel Automobile GmbH Майкла Лохсхеллера, невдовзі кросовер Grandland X матиме версію підзаряджаємий гібрид.
Через два з невеликим роки, тобто в 2020 році у Opel та її британської «дочки» Vauxhall з'являться на ринку чотири електрифікованих автомобілі, у тому числі Grandland X PHEV і наступна генерація повністю електричної Corsa. Всього до 2020 року Opel представить 9 нових моделей.
Читайте також: Скільки українці витратили на нові автомобілі у 2017 році
Серед інших цілей програми РАСЕ! – добитись економії від об’єднання потужностей компаній у 1,1 млрд. євро до 2020 року та 1,7 млрд. євро до 2026 року. Це буде можливим після переходу всіх моделей Opel на дві основних платформи PSA (замість 9 на сьогодні). Зменшиться також і кількість сімейств двигунів – з 10-ти до чотирьох (швидше за все, в основному залишаться французькі). Такий крок дасть змогу зекономити на кожному авто до 700 євро.
Окрім того, Opel планує суттєво (на 25%) збільшити свою частку в Європі на ринку комерційної техніки. Для цього вже наступного року буде презентовано нове покоління Combo. Ще одне амбітне завдання – вийти на 20 нових для марки ринків.
Нагадаємо, що купівля авто онлайн б’є рекорди.