WOG розширив межі мобільного додатку WOG PRIDE
WOG цінує своїх клієнтів та поважає їх час. Саме тому компанія "ВОГ РІТЕЙЛ" оновила мобільний додаток WOG PRIDE.
Нещодавно проведене дослідження довело, що 45% користувачів додатку WOG PRIDE припадає на власників iPhone. Тож компанія впровадили технологію 3Dtouch, доступну для власників моделей iPhone 6s, 6s+ і 7.
Це технологія, за якою сенсорний екран відстежує різні сили натиску, прикладені до поверхні. З появою 3Dtouch зменшується кількість кліків на екран, аби обрати в додатку потрібну опцію. Користувач може просто затримати палець на іконці WOG PRIDE в меню екрану телефону, а далі вибрати необхідний функціонал на кшталт "карта ПРАЙД", "найближчий АЗК", "ціни на пальне" чи "баланс бонусів".
Нагадаємо, що програма лояльності "ПРАЙД" дає більше можливостей і вигідних пропозицій, якщо користуватися нею через мобільний додаток WOG PRIDE. Крім накопичення бонусів, завдяки додатку можна заздалегідь купити каву та пальне онлайн, вибрати на карті найближчі АЗК або WOG CAFE, прокласти маршрут до вибраного пункту, оцінити гостинність співробітників та отримати персональні пропозиції.
Завдяки розширенню функціоналу, реалізації інноваційних рішень і адаптації сервісу під технологічні тренди, компанія WOG стимулює клієнтів переходити з використання пластикової карти "ПРАЙД" на її мобільний додаток.
Голова Digital відділу компанії WOG Дмитро Демидов не приховує, що підключення до технології 3Dtouch продиктоване тим, аби допомогти клієнтам сервісу, підвищити їх лояльність за рахунок надання унікальних послуг, спростити використання програми лояльності, прискорити процес здійснення покупок і в цілому висловити турботу компанії про клієнтів.