Yahoo скорочує витрати і продає Delicious

18 березня 2011, 13:54
Читать новость на русском

Джерело:

itc.ua

Компанія Yahoo близька до завершення угоди із продажу сервісу Delicious, повідомляє BusinessInsider.

Вартість операції оцінюється в $ 1-2 млн. Точних відомостей про те, хто стане новим власником сервісу поки немає. Але відомо, що це один із стратегічних партнерів компанії. Тому мова може йти про StumbleUpon, який як раз нещодавно залучив інвестиції у розмірі $17 млн. Представники StumbleUpon поки відмовилися коментувати ситуацію.

Нагадаємо, що офіційна заява Yahoo про те, що компанія планує позбутися від Delicious, надійшла у грудні. Закриття цього, а також інших сайтів (Yahoo! Bookmarks, Altavista, MyBlogLog) була викликана необхідністю скорочення фінансових витрат.

Продаж Delicious тривав так довго (3 місяці) оскільки сервіс повністю покладається на інфраструктуру Yahoo, і компанії необхідно було підготувати його для переходу на альтернативну платформу.

За даними джерел BusinessInsider, Delicious приносить на даній стадії нульовий дохід, проте як і раніше широко використовується багатьма користувачами. В кінці минулого року на сайт щомісячно заходили 350 тис користувачів.