Як бізнес відреагував на пандемію
На початку пандемії компанії в усьому світі змушені були відправити своїх працівників додому. Це стало серйозним викликом як для компаній, так і для самих працівників, адже довелося перебудувати звичний стиль та ритм роботи.
Співробітники заповзялися створювати робочий простір удома, щоб їхній віддалений офіс давав їм змогу зосередитися та залишатися продуктивними, а компанії зайнялися організацією дистанційної роботи – від ефективного виконання завдань до комунікації між працівниками та безпеки.
Налагодження роботи нового типу та перебудова звичних ритмів і процесів взяло чимало часу та ресурсів. Але врешті-решт і компанії, і працівники зрозуміли, що всі можуть ефективно працювати з дому і такий режим роботи має свої переваги. Крім того, усі вже звикли до нових реалій та хочуть зберегти його в майбутньому за будь-яких умов.
Згідно з дослідженням Microsoft Work Trend Index 2021, тренд на роботу з дому підтверджується: 73 % працівників віддають перевагу саме гнучким умовам праці.
Більшість працівників віддають перевагу роботі з дому / Фото shutterstock
Схоже дослідження провели й у Slack. Представники цієї компанії, які брали участь у World Economic Forum, повідомили, що лише 11,6 % співробітників хочуть повернутися до колишньої офісної роботи, а 72,2 % працівників обирають можливість працювати гібридно, тобто, поєднувати офісний та віддалений режими.
Сьогодні все більше компаній переходять на гібридний формат роботи, адаптуючись до нових умов праці. Тренд задали техногіганти, однак незабаром до нього приєдналися й менші компанії та навіть локальні бізнеси.
Наприклад, компанія Google з 3 червня 2021 року перейшла на робочий графік типу 3 на 2. Він передбачає, що співробітники три робочі дні на тиждень проводять в офісі, а два дні працюють там, де їм зручно. Такий формат влаштував близько 60 % працівників.
В Україні формат гібридної роботи теж перейняли чимало компаній. Бізнес доволі швидко призвичаївся й продовжує змінюватися досі. Дедалі більше компаній переходять на віддалену роботу та поєднують її з офісною, надаючи можливість працівникам виконувати роботу як з дому, так і з офісу.
Як ми працюємо сьогодні
Коли компанії почали масово переходити на гібридний формат роботи, була популярною думка, що це не на довго і з часом все повернеться до звичного стилю. Однак практика показує: ті, хто спробував такий формат, не спішить повертатися, адже це зручно, ефективно і влаштовує як роботодавців, так і працівників.
Схожої думки дотримуються фахівці та експерти. Професор економіки зі Стенфордського університету Ніколас Блум радить компаніям і надалі зберегти для своїх співробітників можливість щонайменше два дні на тиждень працювати з дому.
Тож тим, хто досі має сумнів у доцільності переходу на гібридний формат, варто виявити трошки більше сміливості й принаймні спробувати. І зараз саме час для цього, тому що чимало зручних інструментів, які полегшують цей процес, уже випробувані й схвалені багатьма компаніями.
Організація гібридного офісу
Згідно з дослідженням EY 2021 Work Reimagined Employee Survey, перехід на гібридну й віддалену модель роботи потребує збільшення інвестицій у технології. Більша частина опитаних працівників впевнено віддають перевагу можливості два чи три рази на тиждень відвідувати офіс, а решту часу працювати з дому чи інших зручних місць.
Зрозуміло, що без технологій тут не обійтися. Вони завжди були важливою складовою і навіть рушієм сучасного бізнесу, а в умовах сьогодення без них реалізувати гібридний формат просто неможливо. Тож не дивно, що використання різноманітних технологій компаніями суттєво зросло.
Реалізація гібридного офісу – справа не проста. Існує чимало нових інструментів, які потрібно запровадити, і це потребує відповідної технічної бази й обходиться недешево.
Самостійна реалізація гібридного формату потребує немалих затрат / Фото shutterstock
Як все зробити швидше і простіше
Щоб зберегти стійкий розвиток і сформувати стабільну модель роботи, Київстар пропонує своїм бізнес-клієнтам рішення, які допомагають налагодити гібридний формат роботи компаніям з усіх індустрій та будь-яких масштабів.
Організація робочого місця в хмарі
Створити повноцінне персональне робоче місце в хмарі для працівника вже не є проблемою завдяки комплексу програмного забезпечення DaaS або Desktop as a Service – "робочий стіл як послуга". На відміну від звичайного робочого столу, у DaaS усі потужності та необхідні послуги перебувають не на фізичному обладнанні, а надаються працівнику у віртуальному вигляді на базі віддалених серверів.
Забезпечте кожного працівника робочим простором у хмарі / Фото shutterstock
Саме так можна організувати зручну й ефективну роботу кожного окремого співробітника в компанії, надаючи йому всі потрібні інструменти для налагодження бізнес-процесів.
Користувач отримує доступ до свого хмарного робочого місця через інтернет із будь-якого пристрою:
- зі стаціонарного комп'ютера;
- ноутбука;
- планшета;
- та навіть смартфона.
Організувати все швидко й зручно допоможе хмарна платформа Microsoft Azure з Київстар. Усі дані можуть зберігатися та оброблятися в 100 надійних дата-центрах у понад 60 регіонах світу.
За допомогою Azure можна легко адмініструвати всі хмарні служби: вебдодатки, бази даних, образи продуктів, віртуальні мережі, сховища та окремі проєкти.
Командна робота над проєктами
Робота з дому чи з іншого місця, де перебувають працівники, не буде заважати злагодженій та ефективній роботі команди. Усе можна організувати так, щоб важливі задачі та поточні проєкти виконувалися вчасно, а працівники були однією згуртованою командою навіть на відстані. Тут на допомогу приходять хмарні сервіси Microsoft 365. Завдяки їм можна організувати спільну роботу команди над різноманітними документами, робочими завданнями, плануванням, а також можна налагодити комунікацію та проводити наради.
У пакет рішень входять:
- електронна пошта бізнес-рівня Exchange;
- Microsoft Outlook;
- офісні програми Microsoft Word, Excel і PowerPoint;
- платформа для створення корпоративного порталу SharePoint;
- 1 терабайт у хмарному сховищі OneDrive;
- простір для групової ефективної роботи Microsoft Teams.
Microsoft Teams має низку переваг, які необхідні будь-якому працівнику в процесі роботи.
Командна робота важлива і її можна організувати ефективно навіть віддалено / Фото shutterstock
Онлайн-наради та відеоконференції з додатком Teams
Microsoft Teams – це чати, відеодзвінки, робота з документами, зберігання файлів та обмін ними, робочі групи, менеджер завдань та чимало іншого.
Переваги Teams:
- Єдине вікно для роботи з необхідними інструментами й додатками;
- Оперативна комунікація з колегами;
- Спільна та одночасна робота над офісними документами;
- Онлайн-наради та демонстрація екрана під час засідань;
- Швидкий пошук файлів, матеріалів і контактів;
- Вбудовані внутрішні додатки, які можна інтегрувати в Teams (Планери Trello, ZOHO та інші).
Завдяки всім цим інструментам Microsoft 365, можна створити комфортне та ефективне робоче середовище, у якому зможуть працювати й комунікувати сотні працівників одночасно.
Одна з ключових переваг Microsoft 365 полягає в тому, що ви можете онлайн користуватися всіма програмами та рішеннями звичайного Office 365 і бути впевненими, що всі ваші дані захищені. З Microsoft 365 можна забезпечити захист ваших корпоративних даних і робочих пристроїв, керувати доступом до корпоративних даних, захиститися від кіберзагроз тощо.
Надійний зв’язок з колегами та клієнтами
Постійний зв'язок із клієнтами – одне з найважливіших завдань для успішного бізнесу сьогодні. Усім, кому важливо залишатися на зв’язку за будь-яких умов, Київстар пропонує налагодити стабільний зв'язок із зовнішнім світом за допомогою Віртуальної мобільної АТС.
Завдяки цьому рішенню ви за лічені хвилини зможете організувати роботу цілого контакт-центру або ж відділу з продажів. Ви також зможете налаштувати інтерактивний розподіл вхідних дзвінків, щоб мінімізувати очікування клієнта на лінії, і навіть налаштувати власне голосове привітання IVR.
Зв'язок з клієнтами – пріоритет за будь-яких умов / Фото shutterstock
Надзвичайно зручним є те, що вам для цього не потрібно витрачатися на обладнання та його обслуговування. Сервіс розгортається в хмарі за 5 хвилин. Ви зможете швидко об'єднати мобільні й міські номери в єдину корпоративну мережу та прописати необхідні правила розподілу дзвінків між працівниками. До того ж Віртуальну мобільну АТС можна легко синхронізувати практично з будь-якою популярною CRM-системою.
Іншою важливою перевагою цього інструменту є те, що ви отримуєте статистику та записи всіх дзвінків. Це дає вам змогу проаналізувати ефективність роботи відділу з продажів або ж окремих менеджерів.
Ефективна робота з документами
Налагодити ефективну роботу з документами є важливим завданням для компанії чи будь-якого бізнесу. Налаштування електронного документообігу суттєво спростить роботу всіх працівників компанії, особливо в гібридному чи віддаленому режимах роботи. Це дозволяє відстежувати статуси всіх документів, регулювати та встановлювати дедлайни. І Київстар має зручний інструмент зі сфери цифрового документообігу, аби запропонувати його бізнесу.
Електронний документообіг це просто та надійно зі Star.Docs / Фото Київстар
Star.Docs – платформа, використовуючи яку можна налаштувати весь документообіг у хмарі, підписувати та обмінюватися важливими електронними документами.
Star.Docs має важливі переваги:
- Ефективний тайм-менеджмент.
Вам більше не потрібно чекати, щоб укласти контракт із клієнтом з іншого міста. Підписати документи або обмінятися важливими файлами можна поза офісом навіть у смартфоні. - Ощадливість.
Не витрачайте гроші на папір, друк чи логістику документів. - Доступ 24/7.
Працюйте в зручний для вас час з комп'ютера або через зручний мобільний додаток. - Оптимізація роботи.
Створіть власну систему внутрішнього документообігу з основними функціями. Наприклад, налаштуйте маршрут погодження, контроль та підпис. - Надійне зберігання.
Star.Docs мінімізує випадкову втрату документа: видалити його можна лише за погодженням обох сторін. Також клієнт завжди може завантажити підписаний документ і зберегти копію у себе. - Екологічність.
Зберігайте природні ресурси, які витрачають для виробництва паперу: дерева, воду та нафту. - Оперативне підписання документів можливе з цифровим підписом, наприклад DEPOSITSIGN | KYIVSTAR. Цей сервіс дає змогу генерувати ключі кваліфікованого електронного підпису та зберігати їх у хмарному сховищі, а також створювати та підтверджувати кваліфікаційний електронний підпис просто через мобільний додаток – iOS та Android. Додаток розроблено однойменною компанією DepositSign і надається за підтримки Київстар.
Важливі висновки
Гібридний та віддалений формати роботи став популярним видом співпраці. Світ невпинно змінюється, і щоб триматися тренду й продовжувати ефективну роботу, необхідно адаптуватися до змін.
Бізнес повинен технологічно забезпечити свою компанію та її працівників усіма необхідними інструментами для злагодженої, ефективної роботи. Той, хто залишається гнучким і швидко адаптується до нових реалій, завжди буде попереду інших.