У Росії проблеми з ремонтом авіації, це впливає на інтенсивність у бою, – військовий експерт
Австрійський військовий експерт Том Купер розповідає, росіянам важко ремонтувати літаки Су-25. Це стара машина, яку важко обслуговувати, але не варто плекати ілюзій.
Про це для 24 Каналу розповів військовий експерт, головний редактор Defense Express Олег Катков. Він зазначив, що Су-25 як і будь-який військовий літак потребує ремонту.
До теми Російські війська активізували використання розвідувальних безпілотників та авіації
"Треба розуміти, що літак потребує обслуговування. Су-25 не надзвуковий літак і у нього немає великих перевантажень. І він не єдиний, який використовує Росія. Основний авіаційний парк – це Су-30. У нього ресурс 6 тисяч годин. У Росії є проблеми, не все ідеально", – розповів Катков.
Зверніть увагу – Олег Катков про використання авіації: дивіться відео
Стосується будь-якої авіації
За словами військового експерта, Росія значно швидше втрачає ресурси під час бойового використання. Ускладнюються умови експлуатації, оскільки більше бомбове навантаження, зльотів і посадок, використання форсажних режимів тощо.
Катков зазначив, що використання авіації впирається у велику кількість авіаремонтних підприємств. За словами експерта, їх у Росії приблизно 15, а якщо згадати всі авіаційні, то вийдемо на приблизно 30 підприємств. Крім цього, можна додати Білорусь.
Так, в Росії ресурси зменшуються. Це безумовно впливатиме на інтенсивність використання російської авіації. Це негативна перспектива для будь-якої авіації, яка виконує бойові завдання. Це стосується і Повітряних сил України, які експлуатують літаки віком понад 30 років. Саме тому нам так потрібна авіація, – сказав військовий експерт.
У Росії впав літак
Штурмовик окупантів Су-25 впав 23 лютого у Бєлгороді. Пілот літака загинув. У Повітряних силах вважають, що причиною авіакатастрофи могла бути непрофесійність. Це не перший подібний випадок.