Як Гройсман чемно послав ірландського перевізника Ryanair гостомельським лісом
Прем'єр-міністр Володимир Гройсман вирішив втрутитись в конфлікт між державним аеропортом "Бориспіль" та міжнародним авіаперевізником Ryanair. Ну, ви пам'ятаєте, керівництво "Борисполя" "відшило" ірландську авіакомпанію з її дешевими авіаквитками, через те, що Ryanair, начебто виставила неприйнятні умови для співпраці.
Досвідчений апаратник Гройсман вирішив стати над суперечкою, залагодити конфлікт і запропонував Ryanair, а також всім іншим зарубіжним лоукостам вільно літати в Україну та в її столицю. Але не через "Бориспіль", а через маленький аеропорт "Гостомель", що під Києвом.
"Наша спільна позиція, яку ми сьогодні напрацювали – активізувати розвиток аеропорту "Гостомель", який знаходиться практично на такій же відстані від центру Києва, як і "Бориспіль", як базового аеропорту для лоукостів. Цей аеропорт зможе запропонувати вигідні і рівні умови усім лоукостам і стати базовим, в тому числі для ірландського лоукост-перевізника Ryanair. Керівництво "Гостомеля" готове повністю підготувати цей аеропорт за півроку-рік", – заявив Гройсман.
Читайте також: Чому Ryanair так і не зайшла до України: пояснення Гройсмана
Стоп, стоп, стоп. Я не проти інфраструктурних проектів. Не проти нових будівництв і підвищення зайнятості за рахунок цього. Але давайте подивимося, як виглядає аеропорт "Гостомель" сьогодні і що треба зробити, щоб довести його до того рівня, коли там зможуть працювати міжнародні авіакомпанії. І головне – навіщо? Сьогодні все, що є на території летовища в Гостомелі, – тільки ангар з бетонною прибудовою для обслуговування вантажних літаків Авіакомпанії "Антонов". Ну там на території є ще низка будівель радянських часів і все.
Це швидше аеродром, ніж аеропорт. Важко навіть уявити скільки грошей доведеться вкласти, щоб зробити з нього аеропорт міжнародного рівня. Очевидно, що доведеться там будувати новий сучасний міжнародний термінал. Не кажучи вже про те, що дорога, яка веде з Києва до Гостомеля, місцями потребує суттєвого розширення, бо сьогодні її пропускна здатність на деяких ділянках заледве дозволяє нормально їхати мешканцям тамтешніх столичних передмість. І головне – незрозуміло навіщо все це робити і витрачати силу силенну грошей.
Читайте також: "Війна" МАУ та Ryanair: Омелян вказав на обурливі факти
На фотографії – сучасний зал міжнародного аеропорту не десь закордоном. Не у Франкфурті чи у Відні. Це в Україні. Нове обладнання і приміщення для прийому і відправки тисяч пасажирів. Нові крісла, візочки, бари, кафе, та навіть магазини дьюті-фрі. Це термінал "F" аеропорту "Бориспіль". Він зараз стоїть повністю порожній і ніяк не використовується. Його побудували до футбольного Євро-2012 в розрахунку на наплив зарубіжних туристів. Цей термінал пропрацював трохи більше року і був законсервований, бо надії влади на збільшення пасажиропотоку не справдилися.
З тих пір термінал "F" так і стоїть покинутим, оскільки аеропорту "Бориспіль" цілком вистачає одного терміналу "D" з головою. І це при тому, що на будівництво терміналу "F" було витрачено 400 мільйонів гривень за старим курсом, тобто 50 мільйонів доларів. 50 мільйонів доларів стовбичать просто серед поля і нікому більше не потрібні. Наших з вами 50 мільйонів доларів. При цьому, не дай боже віддати в користування цей порожній термінал ірландцям з Ryanair. Сам не гам і другому не дам. Це ж так по-нашому!
Читайте також: Хто підставив Порошенка з Ryanair
Кажуть Володимир Гройсман одразу після призначення на посаду прем’єра заявив: "Я вас навчу як керувати державою!". Дякуємо за навчання. Так як Гройсман нами вже керували. З великими іноземними компаніями тут не церемоняться. Здобуток нинішнього прем'єра тільки в тому, що замість хамської відмови, він чемно послав ірландського перевізника гостомельським лісом. Так що дешевих авіаквитків нам поки що не бачити.