Як українці прославились іграшкою на весь світ

5 січня 2016, 13:26
Читать новость на русском

Геніальні ідеї лежать на поверхні. Троє киян, що запустили в масове виробництво пристрій Petcube — інноваційну іграшку для домашніх улюбленців.

Ярослав Ажнюк, Олександр Нескін та Андрій Клен знайшли просте рішення, як розважити домашніх тварин, доки господарі на роботі чи у відпустці. У невеликий куб вмонтували ширококутну камеру, мікрофон, динаміки та лазер.

Далі власник Petcube повинен підключити його до домашньої мережі Wi-Fi і через смартфон може гратися зі своєю твариною з будь-якої точки світу та ділитися фотографіями у соцмережах.

Світу ця ідея сподобалась. Стартап назвали кращим у Європі, на "Кікстартері" команда зібрала за 40 днів 250 тисяч доларів. Далі інвестори докинули до цієї суми ще 70 тисяч, а вже у березні цього року у проект киян влили 1 мільйон доларів.

Читайте також: Ідея рентген-апарату належить українському фізику

Творіння киян обговорювали у всьому світі, а роздача інтерв'ю стала звичною справою.

Отримавши такий карт-бланш довіри, не можна було підвести замовників. Команда роз'їхалась на три континенти. Дизайн залишився в Україні, виробництво переїхало у Китай, питання сертифікації та пошуку інших інвесторів у США. Так і працюють.

Зараз Petcube можна замовити в будь-який куточок світу.