Як закарпатські клани постачають автомобілі прикордонникам
Закарпатські клани, які контролюють цигаркову контрабанду на західних кордонах України, постачають автомобілі прикордонникам.
Протягом двох років Державна прикордонна служба України отримала більше 500 одиниць автомобільної техніки. Чималі кошти на закупівлю техніки охоронцям кордону надають міжнародні організації. Але завдяки налагодженим схемам коштами іноземних партнерів користуються "потрібні" компанії.
У 2014 році за гроші міжнародних донорів прикордонники отримали близько 200 одиниць автотранспортної техніки. Цьогоріч автопарк ДПСУ вже поповнився майже 200 автомобілями за різними програмами Євросоюзу і 130 машинами за технічної допомоги США.
У тендерах на закупівлю автомобілів та іншої техніки останні два роки майже завжди перемагає одна й та сама чеська компанія "Pulsar Expo", що належить українському подружжю. Раніше вони придбали фірму, що займалася орендою нерухомості, перепрофілювали її та почали вигравати тендери на закупівлю техніки.
Ми працюємо з міжнародними донорами: Коли США, ЄС або ООН допомагають сусіднім державам. Ми якраз є "руками" цієї технічної допомоги,
— виправдовується власник компанії "Pulsar Expo" Вахтанг Джукашвілі.
За інформацією з оточення, із чинним начальником управління Міжнародної співпраці Адміністрації ДПСУ полковником Олександром Панченко Джукашвілі познайомився ще у 2009 році.
Подейкують, успішно існувати компанії "Пульсар Експо" дозволили зв'язки Джукашвілі в автомобільному бізнесі та можливості Панченка. Але в цій історії є ще багато дійових осіб, наближених до клану Віктора Балоги.
Схоже, "монстри" закарпатського автобізнесу поділили між собою сфери впливу. І це за посередництва ДПСУ.
Більше — дивіться у програмі.
Автор — Єлизавета Чип.
Читайте також: Як прикордонники купують позашляховики у "правильних" фірм