Найменше на голоси виборців витратились партії "Слуга Народу" та "Партія Шарія". Кожен окремий голос їм коштував 19 і 24 гривні відповідно, йдеться на сторінці Комітету у Facebook.
Важливо: КВУ назвав парламентські вибори рекордними за кількістю незаконної агітації
Найменшу ефективність мала передвиборча кампанія ГО "Факел", яка загалом витратила на передвиборчу кампанію 6,5 мільйона гривень і отримала 7 739 голосів (861 гривня за голос). Потім йде партія "Незалежність", яка витратила 809 гривень на голос і "Самопоміч" з показником 359 гривень.
У КВУ наголосили, що реальні витрати партій на передвиборчу кампанію були значно вищі, оскільки у звітах не відображено видатки на зарплату працівників виборчих штабів, на доплати для членів виборчих комісій і розміщення замовних матеріалів у ЗМІ, так званої "джинси".
Загалом рейтинг "золотих голосів" виглядає так:
- ВО "Факел" - ціна голосу 861 гривня.
- "Незалежність" - 809 гривень.
- "Самопоміч" - 359 гривень.
- Аграрна партія України - 334 гривень.
- "Соціальна справедливість" - 331 гривня.
- "Патріот" – 272 гривень.
- "Українська стратегія Гройсмана" – 265 гривень.
- "Сила права" – 235 гривень.
- "Опозиційний блок" – 214 гривень.
- "Радикальна партія Олега Ляшка" – 198 гривень.
- "Громадянська позиція" – 195 гривень.
- "Рух Нових Сил Михайла Саакашвілі" - 158 гривень.
- "Сила Людей" – 149 гривень.
- "Голос" - 129 гривень.
- ВО "Свобода" – 90 гривень.
- "Європейська Солідарність" – 88 гривень.
- ВО "Батьківщина" - 76 гривень.
- "Сила і честь" - 56 гривень.
- "Партія Зелених України" - 44 гривень.
- "Опозиційна платформа "За життя" - 34 гривень.
- "Партія Шарія" - 26 гривень.
- "Слуга Народу" - 19 гривень.
Раніше ГО "Інститут масової інформації" опублікувала дослідження про те, яка партія замовила найбільше джинси в українських ЗМІ перед виборами. Безумовним лідером стала "Опозиційна платформа – За життя".
Про те, скільки кожна партія витратила на передвиборчу кампанію читайте тут.
Скільки місць отримають партії у парламенті / Інфографіка 24 каналу