Про це свідчать дані компанії Kantar TNS за січень 2018 року.
Вперше "24" став найрейтинговішим інтернет-ЗМІ України в листопаді 2017 року. У грудні "24" посів друге місце, а вже в січні 2018 знову повернув собі першість. На другому місці в січневому рейтингу новинних сайтів – ТСН з охопленням 18,28%, на третьому – "Сегодня" (16,21%). У першу п'ятірку січня також потрапили "Обозреватель" (14,45%) та "Українська правда" (12,58%).
Читайте також: Новий алгоритм Facebook — ніж у спину ЗМІ та бізнесу
Загальна картина українського інтернет-простору не змінилася: у першій трійці, традиційно, розташувалися Google (95,3%), YouTube (83,4%) та Facebook (68,58%). Сезонне післясвяткове падіння охоплень торкнулося таких комерційних майданчиків як Olx.ua, Rozetka.com.ua, Prom.ua та сервісів Privatbank.ua і Novaposhta.ua.
Після новорічного застілля українці зацікавилися погодою і тим самим підвищили охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua, а затяжні вихідні посприяли зростанню охоплень сервісів перегляду серіалів і кіно Kinokrad.co і Baskino.co. ТОП-25 найвідвідуваніших українських сайтів виглядає так:
Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric-лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric-лічильники, встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів.
User-centric-панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.