Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Які сайти читають українці: "24" – на першому місці серед інтернет-ЗМІ

      "24" – найрейтинговіший новинний сайт України
      "24" – найрейтинговіший новинний сайт України / 24 Канал

      Сайт "24" став лідером у рейтингу інтернет-ЗМІ за січень, збільшивши місячне охоплення аудиторії порівняно з груднем на 1,46% – до 20,44%.

      Про це свідчать дані компанії Kantar TNS за січень 2018 року.

      Вперше "24" став найрейтинговішим інтернет-ЗМІ України в листопаді 2017 року. У грудні "24" посів друге місце, а вже в січні 2018 знову повернув собі першість. На другому місці в січневому рейтингу новинних сайтів – ТСН з охопленням 18,28%, на третьому – "Сегодня" (16,21%). У першу п'ятірку січня також потрапили "Обозреватель" (14,45%) та "Українська правда" (12,58%).

      Читайте також: Новий алгоритм Facebook — ніж у спину ЗМІ та бізнесу

      Рейтинг інтернет-ЗМІ за січень

      Загальна картина українського інтернет-простору не змінилася: у першій трійці, традиційно, розташувалися Google (95,3%), YouTube (83,4%) та Facebook (68,58%). Сезонне післясвяткове падіння охоплень торкнулося таких комерційних майданчиків як Olx.ua, Rozetka.com.ua, Prom.ua та сервісів Privatbank.ua і Novaposhta.ua.

      Після новорічного застілля українці зацікавилися погодою і тим самим підвищили охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua, а затяжні вихідні посприяли зростанню охоплень сервісів перегляду серіалів і кіно Kinokrad.co і Baskino.co. ТОП-25 найвідвідуваніших українських сайтів виглядає так:

      Рейтинг українських сайтів щза січень

      Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.

      Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
      Site-centric-лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
      Frame-centric-лічильники, встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів.
      User-centric-панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

      Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук