Про це розповіла 24 каналу директор фонду Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва Ірина Бекешкіна.
На переконання експерта, від літньої кампанії точно виграє "Слуга народу", адже його аудиторія – дуже різні виборці.
Застереження: Яке покарання за продаж голосу на парламентських виборах
Взагалі електорат "Слуги народу" ділиться так, як загалом Україна. Тобто там є і ті, хто підтримує європейську та євроатлантичну інтеграцію, і ті, хто проти. Всіх цих виборців і намагається об’єднати партія президента.
"Опозиційна платформа - За життя" досить агресивно веде кампанію, щоб трохи забрати виборців у "Голосу". Вони всіляко намагаються донести до виборців Святослава Вакарчука, що це не їхня виборча сила,
– вважає Ірина Бекешкіна.
До речі: Результати яких партій можуть здивувати й де найактивніші виборці: розповідає соціолог Бекешкіна
Чим відзначились кандидати "Опозиційної платформи", дивіться тут:
Натомість, програють від короткої літньої кампанії, насамперед, нові партії, у яких немає часу на розкрутку. Здебільшого, йдеться про політичні сили Гройсмана, Смешка.
Якби вибори відбувались восени, більше набрав би й "Голос". Знову ж – спрацьовує фактор молоді та відпусток,
– додає соціолог.