Який стосунок селяни та Шекспір мають до всесвітньо відомого бренду Burberry
Британський бренд Burberry – завжди впізнаваний і заслужено улюблений за властивий йому аристократизм і беззаперечну якість.
Burberry можна сміливо назвати символом усієї Британської імперії. І сьогодні важко уявити, що нинішнє втілення істинно англійських традицій зобов'язане своїм виникненням робочому одягу селянина.
Читайте також: Polo Ralph Lauren – одяг для особливих
Назва марки походить від прізвища її родоначальника Томаса Барбері. Він поклав початок всесвітньовідомому бренду, відкривши магазин готового одягу. За кілька років Томас Барбері використає інноваційну на ті часи технологію, за допомогою якої звичайна бавовняна тканина набувала особливої властивості – ставала водонепроникною. Новий матеріал отримав назву "габардин". Барбері розгорнув торгівлю одягу з габардину, призначеного для активного відпочинку і занять спортом.
Завдяки габардину одяг став не тільки стильним, але й практичним
До речі, англійське слово "габардин" придумав ніхто інший як сам Вільям Шекспір. Він першим вжив його в значенні "притулок від негоди".
Центральне місце серед найбільш популярних моделей бренду, безумовно, займає плащ з габардину, що не промокає. Створений на початку 20-го століття, він отримав назву "сліпон". Згодом у роки Першої світової війни, коли будинок Burberry прийняв замовлення на постачання обмундирування для Британських Королівських військово-повітряних сил, плащ "сліпон" зазнав деяких змін у крої – з'явилася велика кокетка на спині, погони та кишені з клапанами.
Читайте також: Hugo Boss – чоловіча класика
Сам же плащ став називатися "тренчкот". Військове обмундирування було прийнято маркувати зображенням лицаря в обладунках на тлі прапора з девізом Prorsum ("Йти вперед"). Так, фігурка лицаря і стала фірмовим логотипом торгової марки.
Логотип Burberry
Сьогодні англійський модний будинок Burberry є однією з найвідоміших світових торгових марок. Він є одним із найбільших виробників модного одягу та аксесуарів для чоловіків. Ви знайдете знамениті шкіряні сумки Burberry в гардеробі зірок, політиків, моделей та стилістів по всьому світу.
Клітинка є фірмовою ознакою бренду та одним із символів Британії. З картатого матеріалу роблять стильні аксесуари – сумки, парасолі, шарфи, гаманці, головні убори. Але, як зазвичай буває, у медалі є два боки. Сьогоднішній дизайнер компанії Кристофер Бейлі заявив про рішення відійти від принтів у вигляді клітинки.
Презентація нової колекції Burberry у вересні 2017 року в Лондоні
Це пов'язано із численними підробками та погано вихованою молоддю. Дебошири з околиць Англії, так звані чейстери та футбольні хулігани, завдали компанії великих збитків. Вони обрали фірмову клітинку своїм розпізнавальним знаком. Дійшло до того, що навіть у деяких пабах Англії красуються таблички на дверях: "Вхід у джинсах, кросівках та у будь-чому від Burberry заборонено".
Не відреагувати на це компанія, яка поважає себе і своїх клієнтів, не могла. Тепер Burberry сфокусована на створенні нових ідей для своїх колекцій. І хоч упізнавана клітинка й була сама Burberry, та Burberry – це не лише клітинка. Така ось красива і трохи сумна історія. Зрештою, все як у Шекспіра!