Загарбники ринку "7 кілометр" запустили проти підприємства фейкову кампанію

19 грудня 2014, 18:44
Читать новость на русском

Рейдери, які намагалися захопити ринок "7 кілометр", змінили тактику і тепер намагаються очорнити його керівництво через ЗМІ.

Про це йдеться в заяві адміністрації ринку.

Наводимо повністю його текст:

"Після невдалої спроби захопити контроль над ТОВ "Промтоварний ринок" 7-й кілометр" через судову систему, група рейдерів змінила тактику і тепер намагається очорнити компанію через всеукраїнські ЗМІ.

Зокрема, в ряді видань була опублікована інформація про те, що "7-й кілометр" фінансує "ЛНР", і як доказ опублікований договір між підприємством та Луганською вугільно-збагачувальною компанією. При цьому "журналісти" роблять нічим не підтверджені висновки про те, що гроші перераховані.

ТОВ "Промтоварний ринок" 7-й кілометр" заявляє, що ці публікації - ні що інше, як фальшивка, покликана маніпулювати громадською думкою. Зокрема, між ТОВ та Луганською вугільно-збагачувальною компанією дійсно був укладений договір купівлі-продажу цінних паперів, причому це сталося ще 21 березня 2014, тоді ніяких "ЛНР" і "ДНР" і в помині не було.

Згідно з цією угодою, ТОВ купувало в ЛУОК акції АТ "Ясна Поляна". Це був звичайний інвестиційний проект, але у зв'язку з подіями в країні договір реалізований не був, відповідно, фінансових проводок по ньому не відбувалося. 14 травня 2014, якраз після проголошення "ЛНР", згаданий договір був розірваний.

Для охочих перевірити інформацію додамо, що всі договори купівлі-продажу цінних паперів фіксуються в системі Держкомісії з цінних паперів та фондового ринку. У цьому ж реєстрі була зафіксована дата розірвання договору на покупку акцій. Будь-який хоч трохи грамотний юрист знає, що без договору доручення з ліцензованим торговцем цінними паперами (у нашому випадку - Першої Фондової Брокерської Компанією) купівля акцій неможлива, як і фінансові проводки.

Адміністрація "7-го кілометра" переконливо просить ЗМІ не брати участь в рейдерських нальотах на наше підприємство, адже мова йде не тільки про честь медійників, а й про робочі місця для десятків тисяч людей. Крім того, просимо перевіряти факти перед публікацією".