Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Хто найбільше виграє від закону про "євробляхи"? Це не "євробляхери"

      7560
      Уряд пропонує запровадити пільговий період для розмитнення євроавто
      Уряд пропонує запровадити пільговий період для розмитнення євроавто / TSN

      Вже завтра, 8 листопада, Верховна Рада має голосувати у другому читанні так звані законопроекти про "евробляхи". Мають спростити й здешевити цю процедуру, аби нарешті узаконити ті, напевно, вже два мільйони автомобілів на польській, латвійській та естонській реєстрації, що вже три роки кружляють дорогами України, перебуваючи поза законом.

      Ці законопроекти №84-87 та №84-88  влітку вже були проголосовані в першому читанні, і тепер, щоби набули вони чинності, за них мають депутати проголосувати в другому читанні. Втім, як це зазвичай відбувається у вітчизняному законотворенні, між першим і другим читанням в законопроект тишком-нишком вносять численні правки, які зрештою, можуть спотворити документ й перевернути у них все з ніг на голову.

      Читайте також: Острікова розповіла, на які поступки готова піти Верховна Рада у питанні "євроблях"

      З "євробляховими законопроектами" можуть вчинити так само, ще й пропонують запровадити там дуже цікавий механізм надання знижки на розмитнення – і якщо депутати його завтра таки ухвалять, то вже післязавтра всі "євробляхери", які роками клялися, що вони державі ані копійки не дадуть, будуть одне одного ліктями в черзі розпихувати – буде черга з охочих заплатити державі грошей за розмитнення.

      Що це за знижка і як депутати змогли стимулювати євробляхерів якнайшвидше оформити свої незаконно завезені автівки? Наші народні обранці хочуть зіграти на традиційних українських цінностях й жаги до економії, ну, а якщо казати відверто – на українському жлобстві.

      Адже ті, хто прийде розмитнювати свої автівки протягом перших 30-ти днів від початку дії нового закону, отримають можливість зробити це вдвічі дешевше, тобто матимуть іще 50% знижки до вартості розмитнення.

      І тут в мене подвійне ставлення до такої новації. Я наче й тішуся, що наші народні обранці такий стимул вигадали, аби спонукати українців повернутися в правове поле, якнайшвидше сплатити податки до бюджету й отримати на свої автомобілі українські номери.

      А з іншого боку, я вкрай обурений таким рішенням депутатів. Скажіть, ну, скільки можна українців за "бидло" тримати? Натепер два мільйони евроблях в нас, а ви даєте 30 днів на пільгове розмитнення? Ви уявляєте, які черги будуть, у що перетвориться процес, яка там буде корупція й скільки з'явиться посередників, які за половину від тієї 50-відсоткої знижки пропонуватимуть прискорити процедуру?

      Менше з тим, як би там не було і яких би підводних каменів й капканів не заклали депутати в ті законопроекти №84-87 й №84-88 під час другого читання – вони все одно нам дуже необхідні. Адже нині громадяни найбіднішої країни Європи мають платити космічні гроші за розмитнення автомобіля, космічні – це у порівняні із нашими найближчими європейськими сусідами, де ще й зарплати в громадян значно більші. 

      Читайте також: Що робити з "євробляхами"?

      Нині, щоби розмитни мою Хонду Цивік 2010 року з бензиновим двигуном 1,8 літра я мав би заплатити десь 4,5 тисячі доларів, а от вже завтра, коли депутати ухвалять ті законопроекти, це буде вже учетверо дешевше – десь тисячу доларів.

      Відтак, мені треба було іще влітку продавати свій автомобіль на українських номерах, адже схоже, що вже завтра він здешевшає на 3 тисячі доларів різниці між вартістю старого й нового розмитнення. 

      Втім, запропоновані законопроекти №84-77 та №84-88, не надто до вподоби евробляхерам, які об'єдналися в "Авто-Євро-Силу" й сьогодні вчергове заблокували проїзди біля Верховної Ради, оголосивши безстрокову акцію протесту.

      Вимагають власних правок до законопроектів. Адже запропонована депутатами формула акцизу на розмитнення рахуватиметься так: 50 євро за бензиновий двигун множимо на вік автомобіля й на об'єм двигуна. Відповідно, з цієї формули стає зрозуміло, що уряд хоче зробити так, аби українцям вигідніше було завозити малолітражні й більш менш нові автомобілі.

      Чим дуже й обурені євроблехери, які понакупляли собі 20-річні трилітрові "сараї на колесах" – звісно, за новою формулою розмитнення їм доведеться викласти за таке кругленьку суму. То ж і вимагають вони встановити граничне обмеження вартості розмитнення будь-якого автомобіля – 1 тисяча євро

      Чи дослухаються депутати до їхніх вимог, що підкріплені перекритим середмістям Києва, дізнаємося вже завтра, але зараз я хочу вчергове "потішитися" з того, які ж у нас розумні уряд та парламент.

      Спочатку вони роками роблять вигляд, що не помічають "євроблях", не помічають того бізнесу, що утворився із незаконними завезенням й використанням цих автомобілів в Україну, не помічають корупції, що утворилася на митниці із пропуском тих автомобілів через кордон.

      А потім, перед виборам, в уряду й депутатів раптом відкриваються очі. Й вони пропонують євробляхерерам швидко-швидко все законно "парєшать" з дисконтом у 50%. Вже відомо, що всі гроші, які надійдуть від розмитнення євроблях, спрямують у Пенсійний фонд.

      А це означає, що уряду Гройсмана буде з чого перед виборами підняти пенсіонерам виплати й отримати навзаєм вдячного голосувальника пенсійного віку, який традиційно ставить свою відмітку в бюлетені навпроти прізвища "крєпкава хазяйствєнніка".

      Читайте також: У Києві посилили охорону: під Радою протестують власники авто на єврономерах

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук