Запах шоколаду стимулює купувати літературу про кохання

4 серпня 2013, 01:02
Читать новость на русском

Джерело:

Тhe Guardian

Дослідники з Антверпенського та Хасселтського університетів Бельгії вивчали вплив запаху шоколаду на покупців. Як виявилося, аромат цих солодощів в книгарнях спонукає людей купувати романтичну літературу та книжки про кулінарію.

Продажі книжок саме цього сегменту збільшувалися у 5.93 разів, коли в магазині пахло шоколадом.

Також втричі частіше книжки про кохання та кулінарію брали переглянути ті, хто не планував купувати видання цієї тематики.

Продажі інших книжок в цей час зростали теж, однак приріст був незначним - у 1,2 рази.

Дослідники зробили висновок, що загалом запах шоколаду сприяє позитивному настрою під час роботи, однак він шкодить цілеспрямованості.