Запатентована технологія виробництва Солодової горілки
Джерело:
solodvodka.comВ українській алкогольній галузі вперше з'явилася солодова горілка, яка може стати родоначальником абсолютно новій категорії. Для приготування солодової горілки застосували технологію дистиляції, яка у всьому світі використовуються для виробництва віскі.
У листопаді на полицях магазинів з'явилася перша в країні солодова горілка з однойменною назвою "Solod Vodka". За оцінками фахівців, обсяг продажів новинки може скласти не менше 2 мільйонів пляшок на місяць. У планах компанії-виробника зайняти частку в 7% горілчаного ринку України.
Технологія виробництва солодової горілки запатентована. При цьому використовується солодові спирти власного виробництва, одержувані методом бродіння і подальшої подвійної перегонки елітних європейських сортів солоду. Така ж тривала і копітка технологія використовується при виробництві віскі. Отриманий таким способом солодовий спирт надає горілці неповторний аромат і хлібний присмак.
Солодова горілка — це нове рішення для алкогольного ринку. Ідея буквально витала в повітрі. Ринок перенасичений звичайною горілкою, яка один від одної практично нічим не відрізняється. У такій ситуації у споживачів виникає запит на щось більш цікаве та інноваційне. І ми зробили ринку цю пропозицію,
— говорить директор з маркетингу компанії "Алеф-Віналь" Сергій Корольчук.
Стартова серія торгової марки "Solod Vodka" буде складатися з трьох позицій: Віденський елітний, Баварський темний і Шотландський білий. Такі назви не випадкові і пов'язані з видами солоду, що використовуються у їх виробництві.
"Експерименти зі смаками тривали більше 9 місяців. Нами було створено та протестовано більше 100 різних комбінацій ароматного спирту від різних сортів солоду: житнього, пшеничного, карамельного, темного, світлого... Ми експериментували доти, поки не добилися необхідного хлібного присмаку і аромату", — коментує технолог компанії "Алеф-Віналь" Зінаїда Хрустальова.
Довідка:
Компанія "Алеф-Віналь" є одним з провідних виробників алкоголю в Україні. Колекція торгових марок включає в себе як екологічно чисті органічні горілки, так і вишукані коньяки і сучасні легкі вина.
Володіє брендами: Green Day, Helsinki, Klinkov, Жан-Жак, Villa Krim. Володіє сучасним високотехнологічним виробництвом, сертифікованим відповідно до міжнародних стандартів безпеки продуктів харчування ISO 22000. За 15 років своєї діяльності створила власну сировинну базу повного циклу і експортує свою продукцію більш ніж в 12 країн світу.