Старі маршрутки залишаться у минулому: законопроєкт вже у парламенті
У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який стосується вимог до транспортних перевізників. Відтак, для міського громадського транспорту можуть заборонити використовувати старі або в поганому стані автобуси.
Транспортні послуги пропонують закуповувати через Prozorro
Як розповів міністр інфраструктури України Владислав Криклій, міста самі можуть визначати ціну за кілометри, які обслуговують перевізники. Про це урядовець написав у фейсбуці.
Читайте також У Києві вкотре відклали запуск єдиного е-квитка
Для цього, ми взагалі міняємо підхід та пропонуємо замість не завжди прозорих конкурсів на маршрути почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro. Це відкрита та прозора конкуренція, а конкуренція завжди підвищує якість,
– написав Криклій.
Ухвалення законопроєкту дозволить завершити дискримінацію пільгових категорій пасажирів, адже оплачуватимуть кілометри.
У громадському транспорті пропонують встановити валідатори
Також у документі пропонують встановити трекери та валідатори в громадському транспорті, аби була можлива електронна оплата.
Чому маршрутки у поганому стані
Між селищами та райцентрами курсують найчастіше маршрутки, які ледве не розвалюються на українських дорогах.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій запевнив, що маршрутні таксі не отримують жодних компенсацій від держави за пільговий проїзд, як це відбувається із комунальними перевізниками.
Вони зацікавлені мінімум інвестувати і якомога більше надавати послуги. Як результат – ми маємо застарілий рухомий склад маршруток, відсутність пільговиків,
– сказав Криклій.
Часто маршрутки стають учасниками ДТП.
Розробили законопроєкт щодо громадського транспорту: відео
Цікаво! За словами Криклія, участь у розробці законопроєкту взяли експерти, а також представники місцевої влади.