Про успішну роботу ЗСУ повідомив командувач Повітряних сил Микола Олещук. Приземлили російський винищувач на тому ж напрямку, що й зранку.
Дивіться також Понад 18 тисяч вильотів: у Повітряних силах підсумували втрати Росії за два роки
Ворог продовжує втрачати авіацію
Як уточнив Олещук, Су-34 вдалося збити близько 14:00 на тому ж напрямку, що й зранку. До слова, зранку російський винищувач приземлили на Сході країни.
Близько 14:00 відпрацювали по черговому Су-34. Напрямок – той же! Мета – незмінна! При таких втратах бойової та спеціальної авіації росіяни мали б замислитись, принаймні на якийсь час припинити "авіаційні м'ясні штурми". Що ж, працюємо далі…
– написав Олещук.
ЗСУ збили черговий Су-34 / Інфографіка Повітряних сил ЗСУ
Так, від початку лютого Росія втратила 10 різних літаків та гелікоптер:
- один ударний вертоліт Ка-52, який 7 лютого збили в операційній зоні ОСУВ "Таврія";
- 7 винищувачів-бомбардувальників Су-34;
- 2 винищувачі Су-35;
- один літак далекого радіолокаційного виявлення А-50, який збили 23 лютого над Азовським морем.
До слова, від початку повномасштабного вторгнення Росія вже втратила 342 літаки та 325 гелікоптерів.
Росія використовує Су-34 для ударів КАБами
Речник Повітряних сил Юрій Ігнат повідомив, що окупанти використовують Су-34 для завдання ударів керованими авіабомбами, а винищувачі Су-35 здійснюють прикриття під час таких операцій. Особливо активно ворожі винищувачі-бомбардувальники виконують завдання на Авдіївському напрямку.
Активізувалися Су-34 ще раніше на Авдіївському напрямку, куди спрямували величезну кількість авіабомб. Літаки Су-34 є основними носіями цих бомб. Прикривають їх Су-35, здійснюють винищувально-авіаційне прикриття. Таким чином потрапляють інколи в зону ураження наших систем ППО, яких, на жаль, не так багато, але якщо грамотно сплановано дії, якщо спецоперація вдається, то ми бачимо такі результати,
– розповів Ігнат.
Він також додав, українські захисники збивають ворожі літаки на великих відстанях, тому не завжди можна побачити збитий борт, що палає і падає.