Гітарист Мос Хілс та його дружина належали до екіпажу корабля "Океанос". Після полудня пасажири вирушають до міста Капштадт. На борту перебуває також Роуз Мері.

Настрій у всіх прекрасний. Ніхто навіть не звертає увагу на раптову зміну погоди. В той час, як Майкл Махоні, ще один пасажир, підіймається на корабель зі своєю дружиною та двома дітьми, починається буря.

Незважаючи на штормове попередження, капітан віддав наказ відпливати. Вечеря була досить неспокійною. Хвилі кидали корабель у різні сторони. Склянки і тарілки падали зі столу і розбивались на підлозі.

Після трьох годин після відправлення на кораблі зникло світло. Згодом виявилось, що нижні відсіки наповнені водою, бо під час техогляду не закрили один з клапанів.

Капітан та його команда намагалися приховати катастрофу. Саме тоді Мосс прийняв чи не найважливіше рішення у своєму житті.

Я зрозумів, що потрібно брати ситуацію в свої руки. З капітаном взагалі щось дивне коїлось, розраховувати на нього ми не могли, тож треба було самостійно рятуватись,
— згадує Мосс.

Гітарист та інші музиканти почали роздавати пасажирам рятувальні жилети. 300 людей зібрались у залі і з кожною хвилиною їх ставало все більше.

Мосс мав великий досвід роботи з публікою, тому він намагався не допустити поширення паніки серед людей. Але Мосс ще не знав, що екіпаж вже покинув корабель на першій ж рятувальній шлюпці. Капітан ще залишався на борту, але нічого не робив.

Читайте також: Пілот ралі вижила під водою, опинившись у пастці

Гітарист Мосс Хілс та його колега фокусник самостійно спускали на воду рятувальні шлюпки. Хвилі ускладнювали роботу. Але тоді корабель нахилився ще більше, – кут нахилу становив вже 30 градусів.

О третій годині ночі всі трюми наповнилися водою, а рятувальні човни виявилися вже непридатними. Мосс та його колеги хочуть довідатись, чи залишився хоча б хтось з екіпажу на борту. Але вони так нікого і не знайшли.

Мосс Хілс спробував вперше в житті скористатись рацією океанського лайнера. На щастя, вантажне судно прийняло екстрений виклик.

Раптом хтось відповів. Він представився капітаном Детмаром і запитав, які у нас координати. Я відповів, що не маю уявлення. Тоді він запитав, який у мене ранг. А я йому: "Жодного. Я гітарист",
— розповідає музикант.

О п'ятій ранку прилетів гелікоптер. Проте шторм не дозволяв рятувальнику спуститись. Чоловіка розхитувало над кораблем так, що на палубу ніяк не можливо було потрапити.

В той момент Моссу прийшла ідея, як допомогти чоловікові. Рятувальник бере на себе людей із задньої частини, Мосс, відповідно, з передньої.

Корабель вже нахилився на 40 градусів. Незважаючи на складні умови, Моссу вдалося обв'язати ременем перших пасажирів. Як тільки в гелікоптері зайняли всі місця, підлітав наступний. Загалом у рятувальній операції були задіяні 12 гелікоптерів.

Лише тепер, коли над кораблем з'явилися гелікоптери, капітан вийшов на палубу. Його підняли одним з перших. Останніми кого підняли в кабіну гелікоптера були Мосс та його дружина Трейсі.

4 серпня о пів на четверту дня круїзний корабель пішов на дно. Через півтори години, відколи Мосс покинув борт "Океаноса".