Це був 9 політ літака під час навколосвітньої подорожі. Solar Impulse 2 відправився в політ через Тихий океан близько року тому. Затримки з його перельотами спричинені погодними умовами.

Літак, сонячні батареї, Solar Impulse

Літак, сонячні батареї, Solar Impulse

Літак, сонячні батареї, Solar Impulse

Відтак, метеорологи та організатори перельоту постійно оновлюють інформацію, щоб обрати для Solar Impulse 2 оптимальний маршрут.

Літаком керує швейцарець Бертран Пікар, який змінив Андре Боршберга, що був пілотом протягом першої частини навколосвітньої подорожі.

Літак, сонячні батареї, Solar Impulse

Літак, сонячні батареї, Solar Impulse

Протягом доби пілот здійснює десять 20-хвилинних перерв для сну, і в такі моменти працює автопілот.

Очікується, що на початку червня літак приземлиться в Нью-Йорку, щоб почати підготовку до трансатлантичного перельоту. Кінцева точка маршруту Solar Impulse 2 — Абу-Дабі.

Довідка: Solar Impulse — європейський проект щодо створення літака, який використовує лише енергію сонця. Solar Impulse 2 сконструювали в Швейцарії. На літаку встановлено 17 тисяч сонячних акумуляторних батарей, від яких працюють 4 електромотори. Теоретично літак здатний постійно перебувати в повітрі, оскільки накопиченої вдень енергії вистачає на польоти вночі. Його швидкість становить близько 140 км/год.