Свого часу Мальков прийшов в патрульні сповнений віри в успіх реформи та мотивації міняти поліцію на краще. Через два роки він розчарувався і пішов.

Колишній патрульний перелічив причини, які змусили його звільнитися: низька зарплатня, виснажливий графік, недолуге керівництво.
Чимало нових копів, які пройшли суворий відбір до нової патрульної поліції в різних містах України, зрештою, розчарувалися в реформі. І звільнилися. Бо, крім шани та престижу, і нових патрульних Toyota Prius, керівництво МВС не забезпечило їх майже нічим.

Читайте також: Про мажорів-"вбивць за кермом", які мало цікавлять генпрокурора Луценка

Зокрема, сьогодні зарплатня рядового патрульного в середньому становить 8 тисяч гривень, це близько 300 доларів. Хоча на початку реформи обіцяно була обіцяна зарплатня не менше 700. І це при тому, що затримані п'яні за кермом часто одразу пропонують поліцейським тисячу доларів, щоб ті їх відпустили. Чи довго можна втриматись від таких спокус?

Але крім цього, у патрульних пекельний графік. Робочий день триває 14-15 годин, часто без вихідних. А ще при такій небезпечній роботі вони працюють без страховки. І в разі травми чи поранення на лікування патрульному скидаються всім підрозділом. До речі, саме через відсутність страховки патрульним часто доводиться ремонтувати Toyota Prius за власні гроші зі своєї невеличкої зарплатні. І начальство не бачить нічого в цьому поганого.

Ну і найгірше, як і в колишній міліції, в патрульній поліції статистика та бюрократія перемогла доцільність та служіння громадянам. Про це написав колишній вже патрульний Антон Мальков, і це ж підтвердили нам копи в різних містах України,

Тому що кількість зданих адмінпротоколів тепер важливіша за спокій на вулицях і за реальну боротьбу зі злочинністю. Ось тому часто патрульні виписують протоколи за перетин вулиці пішоходом в недозволеному місці, що, безумовно, є порушенням.

Читайте також: Чому люди з грабіжницьким минулим продовжують керувати країною

Але в пріоритеті, напевне, має бути не статистика, а боротьба зі справжніми небезпечними злочинцями. І через всі ці причини, молодих, порядних і підтягнутих в поліції стає дедалі менше. Вони йдуть.

Натомість, подивіться хто залишається замість них. Це полковник Микола Піщанський. Сьогодні він очолює міський відділ поліції в Подільську, це колишній Котовськ Одеської області.

Полковник Піщанський давно працює в правоохоронних органах. Як повідомили активісти Автомайдану, півтора року тому, коли керівництво МВС проводило переатестацію міліціянтів, полковник Піщанський цю переатестацію з тріском провалив.

Його рекомендували вигнати з лав поліції з офіційним висновком: "займаній посаді не відповідає, підлягає звільненню через службову невідповідність". Але Піщанський спочатку пішов на лікарняний, потім звернуся до суду. Через судове рішення відновився в поліції, де керує тепер цілим міським відділком найбільшого міста на півночі Одещини.

До речі це саме він, у 2010 році на посаді начальника Малинівського райвідділку міліції Одеси, за свідченням затриманих тоді учасників маршу на честь створення УПА, особисто застосовував до них тортури. А також віддавав наказ бити затриманих, коли ті відмовлялися підписувати фіктивні протоколи допитів. Саме це стало однією з причин, через що комісія з переатестації рекомендувала Піщанського звільнити з ганьбою.

Читайте також: Сепаратисти на волі: не сидять за корупцію, не сидітимуть і за сепаратизм

Втім, будемо відверті, на відміну від патрульного Малькова, який полюбляв підтягуватись на турніку між викликами, полковник Піщанський і справді кращий вибір для Національної поліції. Якщо він працюватиме лежачим поліцейським на Одеській трасі, там більше ніколи не буде ДТП. З чим і привітаємо керівництво МВС. Ось така правда на сьогодні.