Розробники наголошують, що для розвитку інфраструктури необхідно створити прозорі умови приєднання до електромереж, законодавчо визначити товар на ринку, врегулювати статус зарядного пристрою, електрозарядної станції тощо.

Читайте також: Зростання продажів електромобілів в Україні б'є всі рекорди

Дослідження, проведене фахівцями BRDO, виявило додаткові бар’єри для розвитку електрокарів, які неможливо усунути на рівні вторинного законодавства.

Зокрема, з метою систематизації ринку електрозарядних станцій та інтеграції його з ринком електроенергії, була розроблена Концепція розвитку ринку електрозарядних станцій.

Зараз кожен сотий автомобіль, що продається в світі – це електрокар, а у 2040 році ним буде кожне друге авто. В Україні частка електрокарів є набагато меншою – це близько 4 тисяч машин, які обслуговуються 1,5 тис. ЕЗС. Інфраструктура ЕЗС не розвинена, тому вітчизняний споживач віддає перевагу традиційному транспорту,
– зазначив керівник сектору "Енергетика" BRDO Олексій Оржель.

Концепція розвитку ринку електрозарядних станцій передбачає, зокрема, облаштування електрозарядними станціями кожного 10-го паркувального місця на великих парковках та автостоянках.

Електромобілі паркінг

Парковки для електромобілів хочуть запровадити на законодавчому рівні

Так, в єдиному додатку водій зможе в автоматичному режимі знайти ЕЗС, відстежити вільні паркомісця з електрозарядкою, отримати інформацію про ціни на послуги з користування такими зарядними станціями.