45-50% - найспокусливіша знижка для українців

3 січня 2013, 14:00
Читать новость на русском

Знижки менше 40% не дуже цікавлять українських покупців. Натомість зниження вартості товарів більше, ніж на 50% їх відлякує. Про це свідчать дані соцопитувань.

Не треба бути фахівцем, аби пояснити таку реакцію покупців, - вважає психолог Володимир Банцер.

Лякатися надто компромісних цін - природна людська реакція.

Вимагати настільки великих знижок, наскільки це можливо, радять рекламісти. Пояснюють, що на Заході - це велика культура: коли люди чекають на сезонні знижки.

І зменшення ціни зовсім не свідчить про зниження якості товару.

Найбільш спокуслива знижка для середньостатистичного українця - це 45-50%. В такому випадку покупці можуть придбати товар навіть, якщо він не потрібний.