45-50% - найспокусливіша знижка для українців
3 січня 2013,
14:00
Читать новость на русском
Знижки менше 40% не дуже цікавлять українських покупців. Натомість зниження вартості товарів більше, ніж на 50% їх відлякує. Про це свідчать дані соцопитувань.
Не треба бути фахівцем, аби пояснити таку реакцію покупців, - вважає психолог Володимир Банцер.
Лякатися надто компромісних цін - природна людська реакція.
Вимагати настільки великих знижок, наскільки це можливо, радять рекламісти. Пояснюють, що на Заході - це велика культура: коли люди чекають на сезонні знижки.
І зменшення ціни зовсім не свідчить про зниження якості товару.
Найбільш спокуслива знижка для середньостатистичного українця - це 45-50%. В такому випадку покупці можуть придбати товар навіть, якщо він не потрібний.