Згідно із дослідженням юридичної фірми, споживачі все частіше подають у суд на торгівців із мережі, і у 80% випадків відстоюють свої позиції.
“Як правило, ці позови стосуються неякісних товарів, іноді, у деяких випадках, це спори про те, що інтернет-магазин не надав достатньо інформації, і у деяких випадках, це такі спори, які пов'язані із некомплектністю товарів, або невиконання зобов'язань із доставки товару і так далі”, - каже юрист Костянтин Пільков.
Юристи запевняють, торгівці зі Всесвітньої мережі несуть таку саму відповідальність за порушення прав споживачів, як і їх офлайн колеги. Що ж до покупців, то, згідно з дослідженням, вони готові судитись навіть за 400 гривень. При цьому, середня вартість товару чи послуги, за які клієнт готовий сперечатися і відстоювати свої права, становить майже 4 тисячі гривень.
Сьогодні спори з інтернет-магазинами становлять лише незначну частку, кажуть юристи. Проте з активним розширенням мережі і збільшенням клієнтської аудиторії, їхня кількість буде зростати. Однак, дослідження також виявило, що якщо магазини оскаржують винесені не на їхню користь рішення в апеляційних судах, то останні в переважній більшості випадків стають на бік саме продавців.