Ефективність цієї ракети вже випробували ЗСУ на летовищах окупантів. Втрати росіян уже вражають. Про це 24 Каналу розповів військовий експерт Defence Express Іван Киричевський, додавши, що результати роботи ATACMS можуть виявитись ще кращими, ніж ми поки знаємо.

Дізнайтесь більше Могли уразити вертольоти росіян у Бердянську: що відомо про ракети ATACMS, які отримала Україна

Касетні ATACMS – дуже небезпечні

Найкраще такі ракети застосовувати проти скупчення ворожої техніки. Такою ціллю стали аеродроми у Бердянську та Луганську.

На класичних військових аеродромах з ангарами, укріпленими в радянському стилі, й касетний ATACMS б не допоміг. Але якщо брати імпровізовані летовища, як в Луганську та Бердянську, мало яка легка конструкція може захистити від таких уламків,
– зауважив Іван Киричевський.

Перші супутникові знімки показують, що російські гелікоптери залишаються на аеродромі. Можна припустити, що це геть не через те, що окупанти не знають, куди їх перемістити. Коли з'являться нові фотографії, де вже впритул будуть зняти літаки і їхній стан, стане очевидно, що гвинтокрили у плачевному стані після атаки.

"Річ у тім, що в ракеті не просто багато суббоєприпасів, а вони здатні генерувати уламки та "прошивати" все, що тільки можна і ні", – наголосив Киричевський.

У міру того, як з'являтиметься більше даних, інформації, супутникових та звичайних фото, можна буде скласти детальнішу картину втрат ворога. Адже успіх ЗСУ насправді може бути більшим, аніж здається на початку.

Іван Киричевський про найбільшу небезпеку ATACMS: дивитись відео

Втрати російської авіації

  • Внаслідок ураження аеродромів у Луганську та Бердянську відомо поки про знищення 5 гелікоптерів. Ця цифра може збільшитись з отриманням нових даних про стан гвинтокрилів.
  • Нещасливим видався тиждень для російських Су-25. Адже впродовж останніх семи днів українські військові збили чотири штурмовики у Донецькій області. Ймовірно, це пов'язано з тим, що росіяни збільшили кількість вильотів через наступ на Авдіївку.
  • Однак не лише ЗСУ збивають російські літаки. Іноді це роблять й самі окупанти. Наприклад, на початку жовтня біля Маріуполя росіяни збили Су-35. Додамо, що вже було п'ять випадків "френдлі фаєра" з боку Росії.