24 канал раніше повідомляв про те, що бортові самописці лайнера були доправлені до Франції вже у четвер, 14 березня.
Читайте також: Авіакатастрофа з Boeing 737 Max: чому сталася трагедія
З проханням про розшифровку записів приладів влада Ефіопії звернулася до Бюро з розслідування і аналізу безпеки цивільної авіації Франції після того, як німецька федеральна служба розслідування авіаційних інцидентів відмовилася це зробити, пояснивши своє рішення відсутністю необхідного технічного забезпечення.
Французькі експерти зазначили, що наразі завершено розшифровку мовного самописця, який веде запис розмов та звуків у кабіні пілотів. Експерти наголосили, що не прослуховували звукові записи.
Водночас робота над розшифровуванням даних іншої "чорної скриньки", яка реєструє польотні дані та характеристики лайнера, продовжиться у неділю.
CVR (cockpit voice recorder) – бортовий мовний самописець // BEA_Aero
Що не так із Boeing 737 MAX?10 березня в Ефіопії розбився пасажирський літак Boeing 737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс до столиці Кенії Найробі. Загинули 149 пасажирів із 35 країн світу і 8 членів екіпажу. Літак упав через 6 хвилин після зльоту.
Це вже друга катастрофа Boeing 737-8 Max за останні 5 місяців. 29 жовтня 2018 року літак Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air виконував рейс із Джакарти в Панкалпінанг і впав у море через 13 хвилин після вильоту. Тоді загинули 189 людей – 8 членів екіпажу і 181 пасажир. Причину катастрофи підозрюють у неправильному налаштуванні датчика кута, що передавав на бортовий комп'ютер помилкову інформацію про стан носу літака щодо лінії горизонту.
Офіційну причину авікатастрофи в Ефіопії ще не названо. Але експерти вказують на схожість аварій в Індонезії та Ефіопії – через несправність автоматики.
Дивіться відео: Чому розбився "Боїнг" у Ефіопії