На Work․ua з'явилися перші вакансії в "Азов": кого шукає бригада
"Азов" у співпраці з Work.ua оголосили про початок рекрутингової кампанії під гаслом "Війську потрібні різні професії". На найбільшому в Україні сайті пошуку роботи з'явилися вакансії в "Азов".
В "Азові" пояснили, що армії потрібні люди різних професій. Про це під час пресконференції заявив заступник командира з роботи з особовим складом 12 бригади спецпризначення "Азов" Святослав Паламар ("Калина"), пише 24 Канал.
Дивіться також Ворог не може виснажитись, – "Тавр" про те, чому чоловікам варто шукати мотивацію для служби
"Азов" пропонує вакансії для 28 різних професій
За його словами, запорукою виживання особового складу на полі бою є його професіоналізм і мотивація.
Кожна людина на своєму місці робить бойовий підрозділ ефективним,
– сказав "Калина".
Він наголосив, що "Азову" потрібні піхотинці, артилеристи, танкісти, але водночас і водії, автослюсарі, автоелектрики, логісти, психологи тощо.
На сайті Work.ua зараз опубліковано вакансії для представників 28 різних професій із діапазоном зарплат від 25 000 до 125 000 гривень.
"Азов" ініціював рекрутингову кампанію і запросив до співпраці на волонтерських засадах креативну агенцію Banda. Агентство запропонувало підхід, який передбачає, що кожна позиція розглядається як вакансія.
Всі новобранці проходитимуть бойову підготовку
Також співзасновник і СЕО Work.ua Артур Міхно наголосив, що для компанії це можливість показати, що рекрутинг в армію може відбуватися професійно та цілеспрямовано, а не через вручення повісток.
Через неефективну систему набору досвідчені фахівці опиняються в окопах, водночас висококваліфіковану роботу виконувати нікому. Людина має розуміти, що армія – теж робота. А військо – теж роботодавець. Там, як і всюди, потрібні вмотивовані та кваліфіковані люди,
– сказав він.
В "Азові" пояснили, що всі новобранці проходитимуть бойову підготовку та працюватимуть під керівництвом високопрофесійних командирів. У бригаді зазначили, що попередній бойовий досвід та служба у війську не обов'язкові для тих, хто хоче приєднатися до "Азову".
Директор Banda Agency Дмитро Адабір розповів, що вони вирішили змінити підхід і продемонструвати, що сучасна армія складається не тільки зі штурмових спеціальностей.