Про роботу депутатів над законами
– Я бачу перша величезна проблема – більшість депутатів, законів не читають. Навіть цей закон (прим.автора: про реінтеграцію Донбасу). Вони в кулуарах ставили мені запитання і висловлювали побоювання, сентеції, яких не існує в законі.
– У нас існує три незалежні гілки влади, які мають право законодавчої ініціативи – це Верховна Рада, Кабінет Міністрів і Президент. З мого досвіду, мабуть, в 95% під час підготовок тих чи інших законодавчих ініціатив розробники ні з ким не радяться. І навіть депутати одне з одним не радяться.
Пункт про "Мінські домовленості"
– Не бачу жодної перешкоди чи вносити згадку про "Мінські домовленості", чи вилучати. Бо, по-перше, "Мінські домовленості" існують незалежно від того є вони в тілі цього закону, чи немає. По-друге, я не певен, що мінський процес єдино можливий. Не виключаю, що через тиждень може з’явитися нормандський формат, а через два місяці паризький.
– Передчасно обмежувати свою свободу рамками якогось існуючого формату вважаю недоцільним.
– Перед тим, як було оголошено про початок розгляду цього законопроекту (прим.автора: про реінтеграцію Донбасу) вже в тілі законопроекту були вилучені згадки про Мінський процес. Але про це блокувальники не знали.