Компанія Apple переконана, що тільки вона може використовувати яблуко як логотип. Технологічний гігант готовий намагатися забороняти зображення фрукта навіть для фермерів.
Читайте також Ще один головний біль для Маска: музичні компанії подали в суд на Twitter за використання пісень
Битва за яблука між Apple та фермерами Швейцарії
Американська фірма хоче отримати право на зображення усіх яблук у Швейцарії. Йдеться навіть про логотип місцевого Союзу виробників фруктів, який як знак використовує яблуко у кольорах національного прапора.
Фермерів така позиція Apple щонайменше шокує, адже до спроб захисту логотипа компанії – надкушеного яблука – це не має жодного стосунку.
Їхня мета — володіти правами на справжнє яблуко, яке для нас є чимось майже універсальним, що має бути доступним для всіх,
– переконані у фермерському союзі.
На думку юристів, суд навряд чи задовольнить клопотання Apple у повному обсязі, але фермери побоюються, що їх таки змусять змінити логотип, а ребрендинг може коштувати мільйони доларів.
Раніше Apple вже звертався з подібними запитами до судів різних країн. Успішно для компанії розгляд справи завершився у Японії, Туреччині, Ізраїлі та Вірменії.