Клієнт "Нової пошти" з Львівщини надсилав тепловізори вартістю 1,2 мільйона гривень. Згодом після відправки товар зник – його не було ані в пункті відправки, а ні в пункті отримання.
Читайте також Зеленський закликав не прикривати несплату податків допомогою ЗСУ
Компанія нічого не могла вдіяти, тому клієнт звернувся до суду. "Нова пошта" погодилася відшкодувати вартість товару на суму 1,2 мільйона гривень, але клієнт також вимагав сплати штрафу, який передбачений у публічному договорі з "Новою поштою", у 24,23% від суми товару та 100 тисяч гривень моральної шкоди.
Суд став на сторону позивача у задоволенні повернення вартості вантажу та сплаті штрафу, проте розмір моральної компенсації зменшив у десятки разів.
Відтак, суд стягнув з "Нової пошти" 1,2 мільйона гривень за посилку, 23 тисячі гривень штрафу та 3 тисячі гривень за моральну шкоду.