Компанія також завойовує нові ринки в Китаї. Вона працює над серйозним розвитком електронної комерції.
До теми Успішніший за Netflix: у сервісу Disney+ вже понад 100 мільйонів передплатників
У компанії Lego повідомили, що вважають причинами успіху такі критерії:
- розширення асортименту продукції;
- окупність інвестицій в електронну комерцію;
- різке зростання електронної комерції у світі.
Це дійсно результат величезних зусиль всієї організації, особливо з усіма речами, з якими нам доводилося справлятися протягом року,
– сказав генеральний директор CNBC Нільс Крістіансен.
Продажі зросли на 13% у порівнянні з 2019 роком і склали 43,7 мільярда крон. Варто зазначити, що це найбільший обсяг продажів Lego за рік.
Що купували клієнти Lego
Найвищий показник продажів саме у класичних наборів Lego. Однак багато замовляли і тематичні товари з Super Mario, Nintendo та Disney Star Wars.
Наше дослідження дійсно показує, що все більше сімей збирають Lego разом,
– розповів Крістіансен.
Важкі моменти компанії
Такий успіх Lego отримала не одразу. Через пандемію компанія була змушена закрити виробничі підприємства в Мексиці і Китаї, також тимчасово припинила роботу деяких торгових точок.
Витрати була не малими, однак це не завадило побити власний рекорд з продажів.